835 908 läst ·
31 786 svar
836k läst
31,8k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 729 inlägg
Dessutom undrar jag var vår rejäle kumpan @Frerider håller hus, han borde vara här vid det här laget!
(Måste vara någon mer än jag som noterat det egenartade sättet att stava ordet som betecknar icke-existensen av något. Den avslutande dubbelkonsonanten är en total giveaway för denne återfallsmedlem på Bygga hus.)
(Måste vara någon mer än jag som noterat det egenartade sättet att stava ordet som betecknar icke-existensen av något. Den avslutande dubbelkonsonanten är en total giveaway för denne återfallsmedlem på Bygga hus.)
Här brukar allt handla om 14 långburkar eller 42. Allt handlar i slutändan om just 42😎SågspånPappspikEternit skrev:
Dessutom undrar jag var vår rejäle kumpan @Frerider håller hus, han borde vara här vid det här laget!
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 729 inlägg
Hen har slut på drivmedletSågspånPappspikEternit skrev:
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 729 inlägg
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 729 inlägg
Jag köper görbillig fulöl på internet!FredrikR skrev:
www.pepesbodega.es har hittat en ny nisch, de tappar upp fulölen på vinflaskor och skeppar till Sverige rakt under näsan på tullen.