Senaste aktiviteten
-
MMrs November förvånades av SågspånPappspikEternits inlägg i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Jag köper görbillig fulöl på internet! www.pepesbodega.es har hittat en ny nisch, de tappar upp fulölen på vinflaskor och skeppar till...
-
MMrs November svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Håller mig till whiskey eller champagne. Blir bäst så😏
-
EEttAnvändarnamn svarade i tråden Sättningsskador i hus, erfarenheter av geopolymer.Det var ett hörn som lyftes i vårt fall.
-
EEttAnvändarnamn svarade i tråden Sättningsskador i hus, erfarenheter av geopolymer.Vi tog in offerter från stabtec och geobear. De var ungefär likvärdiga i pris men vi fick bättre känsla för geobear. Hade nog funkat med...
-
PPin svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Invaderar intett ont anande grannland?
-
JJB41 svarade i tråden Hur många timmar tar det för hantverkare att bygga en bastu?.Inne i huset. I ett rum som ska bli badrum så en del är planerat för bastu med framdragen el, till aggregat, led i lagarna, samt...
-
MJag läser det ska bli ransonering på öl. Hur tacklar ni det? @Saelen verkar ju löst det genom att förbruka innan, men vi andra som...
-
PPligg85 svarade i tråden Husqvarna eller Mammotion?.Från tidigare inlägg...
-
JJB41 svarade i tråden Hur många timmar tar det för hantverkare att bygga en bastu?.Tack, ja det är i ett befintligt rum (del av ej färdigställt badrum)där elen är framdragen.
-
DFinns det något batteri med topprestanda som inte är kinesiskt?
-
SågspånPappspikEternit svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Jag köper görbillig fulöl på internet! www.pepesbodega.es har hittat en ny nisch, de tappar upp fulölen på vinflaskor och skeppar till... -
KristoferR svarade i tråden Lockläkt med underlig dimension.testade med min batteri-drivna Ryobi och fick till förvånansvärt gott resultat så jag valde att köpa 17x120 fasadpanel och såga upp... -
DJa det finns säkert sanningar i ppr global men det är svårt att verifiera, så jag unviker fakta ifrån sådana källor. Men din finna på...
-
fribyggs inlägg i tråden Lockläkt med underlig dimension markerades som bästa svar.Hej och välkommen till Byggahus! Köp 17mm brädor och klyv ner med handcirkelsåg, Biltemas eller Julas billiga sågar med sladd för kanske... -
nikasp svarade i tråden Husqvarna eller Mammotion?.Jag har bara kört Yuka och Navimow med NetRTK och det har funkat lysande. Satte aldrig upp antenn för någon av dem efter testperiod utan... -
ZHär är en äldre sammanställning som ViBilägare har gjort på tyska bilprovningen om vilka bilar som klarar sig bra och mindre bra...
-
TTheGame svarade i tråden Fastmonterade korkar: En miljönytta eller korkad innovation?.Det är nog flera anledningar. EU gillar att kontrollera. Folk skräpar ner hur mycket enndel inte vill tro det bara för att dom själv är...
-
VIntressant artikel. Själv noterade jag att det oxo stod så här: "– Det vi gjorde efter valet var att se till att få en stabil majoritet...
-
VSå du menar Helldén haft rätt i något annat? Inget han säger stämmer ju oavsett om det stora frågor eller spröjs.
-
mexitegel svarade i tråden It i vården/offentlig sektor.Interoperabilitetskrav är ju sedan i juni lagstiftning, ett steg i rätt riktning - men undrar hur hårt det kommer tillämpas eller vilken... -
FFixarjon svarade i tråden Hembatteri.gjorde själv rätt mycket efterforskning. Sigenergy utklassar alla andra!
-
DHar nu en fungerande tvättmaskin! Elektrikern gjorde ett bra jobb, nu kontakt i brunn, på verandan och i badrummet. Målat sista...
-
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,99%, Fristående Sparbank, 1 500 000, 5 år ..." En anonym person har fyllt i sin ränta. Jämför din ränta på... -
RJa, där har vi väl ett gäng politiker som jobbat tight med några tjänstemän?
-
DDilato svarade i tråden Hembatteri.Finns det något batteri med topprestanda som inte är kinesiskt?