Senaste aktiviteten
-
EEddietheguy svarade i tråden Tujahäckar brandfara?.Härligt att du väljer att missuppfatta. Du får ha tuja eller vad nu du vill ha. Tujan blev en symbol dels pga branden och dels av dess...
-
Hholmenas svarade i tråden Hjälp med Bosch PCM 8s kap/gersåg - klinga går inte hela vägen ner.Min såg är en äldre modell av PCM 8S och den ska ha 210mm - är ganska säker på att det är original-klingan som sitter i.
-
Sigge610 svarade i tråden Relia Byggkonsult AB - Varning för besiktningsman!.Mycket möjligt att det, som du säger, bara är en dålig ursäkt snarare än ett systematiskt bedrägeri. 3,500 kr kanske är en summa som... -
Aanjn svarade i tråden Jordtag till reservkraftsomkopplare.Det som händer med pannan när jag kört på mindre 1 fas elverk är att jag får ett kryptiskt larm som säger rotation! Fläkten snurrar...
-
Johan Gunverth svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.GAAAAAAH! Det var naturligtvis DNS! 😩😤😭🤕 -
SSigurdfernstrom svarade i tråden Öppna tak upp till nock.under det lutande yttertaket med luftspalt, 20 cm? Vad är bästa metoden?
-
kashieda svarade i tråden Humorhörnan ....Bra hittat, du kan verka dement för dig själv. Vill du att jag ska leta reda på en I som inte är A? -
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Fast den gjorde sitt jobb bra, bättre mjukvara och större tank så… tex gick det inte att tömma batteriet.
-
KJaaaa, lite mer AI! Precis vad vi behöver.
-
Mmaria01 svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.har själv inte röstat på 20 år och när det kommer till bygg frågor så är alla partier likadana ändå väldigt restriktiva
-
Baba_yaga svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.V=NSDAP -
PLagt vuxenpussel på golvet. Det var knepigare än jag trodde att få ihop de nya stavarna med de gamla.
-
HHJ-C svarade i tråden Relia Byggkonsult AB - Varning för besiktningsman!.Låter ju märkligt. Varför skulle man fakturera 3500 och skylla på en dörr när man kunde fakturera en tia eller vad det nu kostar att...
-
PPappa1986 svarade i tråden Vad blir det för mat?.Smashed potato, fläskkarré, krämig dragonsky, stekt broccoli, majs
-
blackarrow svarade i tråden Äntligen mörkt läge på Byggahus.se.Nu ser man skillnad på läst och oläst. (Tänker att Notis knappen är highlighted när man väljer notiser, och då drar nya och gamla olästa... -
TTabors39 svarade i tråden Den stora öltråden!.En hyfsad West Coast.
-
GGanescha svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Anser inte jag. MP vet man ju vad dom vill och kommer att göra! Annat med vänstern, dom är rent ut sagt farliga. Jag vet vad jag kan...
-
AndersPS svarade i tråden Fiskals gatan - den stora renoveringen som aldrig tar slut.Det känns inte som att man behöver tillägga så hemskt mycket. Men bonnabränna, det borde väl heta kontorsbränna? -
Sigge610 skapade tråden Relia Byggkonsult AB - Varning för besiktningsman! i forumet Referenser Hantverkare & Entreprenörer.Jag vill utlysa en stor varning från att någonsin anlita besiktningsman XXX XXX från Relia Byggkonsult AB. Av alla skräckhistorier man...