Senaste aktiviteten
-
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Följer...
-
SFörsök inte lura i oss att du utvecklat något litet embryo till konsekvenstänk.
-
SFröken S tycker alltid att allt är perfekt.
-
AAndersS svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Japp, extrem ytterlighet som allltid kommer att finnas, tyvärr.
-
RRPM2006 svarade i tråden Hjälp med Bosch PCM 8s kap/gersåg - klinga går inte hela vägen ner.Är väl denna. Vänster sida. Oj fel maskin.. Men är väl samma princip.
-
BBetongapa svarade i tråden Quiz: Talar du flytande byggsvenska?.Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 206 andra personer (74%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?"
-
Alltgår svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Min fru trodde det var en ny toalettborste och jag fick hejda henne i sista sekunden. Men det är alltså en Bahco hålsåg med... -
Ttompgun svarade i tråden Mattsvart fogmassa?.Snyggt. Jag är kanske helt kass på att googla. Tackar.
-
Don-T svarade i tråden Bygga flyttbart hönshus med hönsgård.Så gjorde jag och det verkar fungera fint! -
KKane svarade i tråden Humorhörnan ....Och även för de utan FB.
-
DIgen, för att vara kollektiv bestraffning krävs att folk straffas för vad några andra gör. Att tvinga in folk i system som skolplikt...
-
EHej! Kom över ett begagnat järn/manganfilter billigt så jag slog till. Men nu behöver det stå i kanske 6-12 månader innan jag kan...
-
PPin gillade holmenass inlägg i tråden Hjälp med Bosch PCM 8s kap/gersåg - klinga går inte hela vägen ner.Ska försöka fixa en film och bättre bilder. Vilken spärr menar du? Det finns en spärr som låser den i "rese-läge" - men den är inte i.
-
svesse84 svarade i tråden Taktält, campervans overlandning.Min camping säsong fick onödigt aggressivt slut i år. Körde in i ett parkeringshus och hade helt glömt taktältet. Taktältet överlever... -
PPin svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Menar du gamla fröken S?
-
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Några fetkablar till Norges bästa verk utan problem med vattendomar (de som har fallhöjd på 50-100 m rakt ner i havet . Sedan ger vi...
-
DDilato svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Utan kontanter, spärrat kort och avstängt BankID...
-
Ramnemark svarade i tråden Humorhörnan ....https://www.facebook.com/share/r/14iSuxESMw5/?mibextid=wwXIfr Humor för de med Facebook 😛 -
KHär kommer vi behöva en avprogrammering, elproduktionen måste vara billig, ett absolut krav är att den kostar mindre att producera än...
-
AAndersS svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Vi har tillhört de som gjort det.
-
KÄr det angiver ifall man ringer polisen ifall man bevittnar ett pågående brott? Du är uppenbarligen en som alltid tittar bort ifall du...
-
KKane svarade i tråden Den stora öltråden!.Alla här är medvetna om den stora dagen idag? Internationella öldagen
-
SågspånPappspikEternit svarade i tråden Entreprenör grävde vattenledning för grunt.....går ledningen under gårdsplanen snöröjs ytan sannolikt på vintern, vilket gör att tjälen går djupare än på oröjd mark. Då är en... -
HHar de någonsin haft det? Misstänker att det blir totalstopp på anställningsintervjun om man visar någon sorts verklighetsförankring...
-
FMan kan ta det i steg, ta hjälp att få material i rätt storlek och lägga tid och kraft på att fönstren ska bli bra. Så gjorde jag när...