4 017 534 läst ·
19 089 svar
4018k läst
19,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Min fru trodde det var en ny toalettborste och jag fick hejda henne i sista sekunden.
Men det är alltså en Bahco hålsåg med förlängare. Ska sätta en Freshventil i tegelvägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men det är alltså en Bahco hålsåg med förlängare. Ska sätta en Freshventil i tegelvägg.
Logga in
Skapa konto
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 520 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7 520 inlägg
En StrongHand bordslåstång, så här i efterhand när jag har provat lite så skulle jag ha köpt två på en gång, jag gillar veven.
Knåpade snabbt ihop en liten fot som lirar med mitt lilla bord. Den skruvas i en T-mutter som kan lämnas lite lös eller skruvas fast beroende på vad som behövs för jobbet.
Bild på mitt proof of concept.
Logga in
Skapa konto
Knåpade snabbt ihop en liten fot som lirar med mitt lilla bord. Den skruvas i en T-mutter som kan lämnas lite lös eller skruvas fast beroende på vad som behövs för jobbet.
Bild på mitt proof of concept.
Logga in
Skapa konto
Renoverare
· Uppsala
· 2 223 inlägg
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 439 inlägg
Inget köp, men en stilla undran.
Jag har troligtvis varit nyfiken på fel saker och klickat på något (nä, inget sådant 😉). Nu får jag en omåttlig snedfördelning annonser för magnetiska rengöringsmaskiner. Sådana där med nålar i hårt stål som vispas runt i ett bad för att skava bort beläggningar. Ser ju väldigt käckt ut…
…men fungerar det?
Jag har troligtvis varit nyfiken på fel saker och klickat på något (nä, inget sådant 😉). Nu får jag en omåttlig snedfördelning annonser för magnetiska rengöringsmaskiner. Sådana där med nålar i hårt stål som vispas runt i ett bad för att skava bort beläggningar. Ser ju väldigt käckt ut…
…men fungerar det?
Behöver man en speciell borrmaskin för denna också eller? Hade eventuellt behövt ta ett hål i tegel för LLVPAlltgår skrev:
Självbyggare
· Stockholm
· 10 531 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 20 284 inlägg