Senaste aktiviteten
-
SågspånPappspikEternit gillade snickars inlägg i tråden Entreprenör grävde vattenledning för grunt..Jag hade hört av mig till entreprenörn att djupet är alldeles grunt. Du kan hänvisa till P98 och AMA. Jag bor också i södra Sverige och... -
Ffribygg svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.I barnets eget namn/ på konto i barnets namn?
-
MMarsman80 svarade i tråden Bygga flyttbart hönshus med hönsgård.Placerar nog utluft på motsatt sida från inluften d.v.s. ovanför dörren efter det verkar vara den generella rekommendationen t.ex...
-
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."3,90%, Swedbank, 2 400 000, 3 år ..." En anonym person har fyllt i sin ränta. Jämför din ränta på www.byggahus.se/ekonomi/borantor/ -
SågspånPappspikEternit gillade xxargss inlägg i tråden Behöver vi isolera skorsten och isf hur mycket?.Min undran är - hur är er ventilation i huset efter att pannan slängdes ut. Klassiska hus med skorstensstock och oljepanna som... -
PVänsterextrema har väl aldrig brytt sig om människors lika värde. Finns det något land som styrts av vänsterextrema som brytt sig om...
-
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."3,90%, Swedbank, 2 400 000, 3 år ..." En anonym person har fyllt i sin ränta. Jämför din ränta på www.byggahus.se/ekonomi/borantor/ -
DJag lyckades lägga till en kall dricka till beställningen i midsommras, personen som skulle ta betalt för fikat kunde tydligen inte...
-
PAv nyfikenhet... Ingen som slet ner fanskapet från bordet och såg till att 'den' avlägnades från området?
-
Bbryggstun svarade i tråden Humorhörnan ....Benjamin "Hawkeye" Pearce Benjamin Franklin "Hawkeye" Pierce ska det vara enligt nätet. Jag skäms!!
-
Ffribygg svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Jag lyckades lägga till en kall dricka till beställningen i midsommras, personen som skulle ta betalt för fikat kunde tydligen inte...
-
PMajoriteten av "vanligt folk" har tyvärr klent förstånd och har därför har röstat på partier som tycker synd om parasiter från hela...
-
PGAAAAHHHH!!! Var på festplatsen igår och lyssnade på musik, vänsterprogg närmare bestämt. Jag är noll vänster, men det var lite kul att...
-
Hhydrolift svarade i tråden Quiz: Talar du flytande byggsvenska?.Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 195 andra personer (75%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?"
-
PKöpt ved 🙄
-
PSpacklat golv i den delen av källaren som ska vara pannrum. Snart dags för flytt av bvp och därefter kan det sista grävas ur i källaren.
-
DNästan alla som accepterar swish tar även betal/kreditkort. Men visst barnen som säljer för klassen eller förening i kvarteret tar bara...
-
AGaaaahhhh! för att åsikten om människors lika värde verkar ha blivit vänsterextrem.
-
DDet största problemet idag är nog att nästan alla kiosker har försvunnit. Samhället förändras och man får själv välja om man vill...
-
DT.ex. att man letar efter ytterligheterna som är så få att det inte påverkar. Har man själv valt att inte ha något konto, dvs...
-
NNyikåk svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.Alltid kul att handla mat på Åland, finns mycket man kan försöka gömma bakom mjölken... (Fast priserna är inte lika roliga...)
-
DDå är kanske kontanter bäst för dig ändå, ditt 5åriga fiktiva jag åtminstone. Men det finns inga horder av 5åringar som vet hur en sedel...
-
MHej! Jag har ett korsvirkeshus som jag byter ut golvet och de murkna golvbjälkarna i. I huset var det mullbänk med bärlina som låg...
-
DVåra barn har fått "jobba" och hantera sina pengar själva sedan de var fem år. Självklart tillsammans med informationen som behövs för...
-
JJf84 svarade i tråden Behöver vi isolera skorsten och isf hur mycket?.Hej, hur gjorde du sen för att lösa kondenseringen kring skorstenen?
-
DDet lär väl bero var kiosken är belägen, vi hade ca 1km dit. Inte ens på 70-talet fick jag gå dit själv som 5-åring och vad jag minns...