Senaste aktiviteten
-
DMen det är nog rätt ovanligt att femåringar själva fritt kan disponera dessa konton. Så för ungen just då är inte dessa konton något som...
-
GJula säljer ut en hylssats från Ryobi med 3/8 och 1/4. Ingen erfarenhet alls av Ryobiverktyg, men priset ser rätt bra ut...
-
VHej! Jag har garagedörrar med låshus som ser ut som bilden nedan. En av dem är trasiga och jag skulle vilja ha tag på en begagnad...
-
DDiamant svarade i tråden Quiz: Talar du flytande byggsvenska?.Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 225 andra personer (88%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?"
-
FHar man en sådan verksamhet lönar det sig att också kunna ta betalt i Euro och då ha växel i den valutan.
-
Ttomtom7 svarade i tråden Byta led list,10v ?.Ok tack Då gör jag nog så att jag byter både drivdon och ledlist samtidigt så blir det en snabb och smidig lösning
-
AAndersS svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Nästan alla som accepterar swish tar även betal/kreditkort. Men visst barnen som säljer för klassen eller förening i kvarteret tar bara...
-
Llbgu svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Föräldrar som låser in sina barn är egentligen rätt sjukt. Man får lite Fritzlvibbar.
-
SågspånPappspikEternit gillade pmds inlägg i tråden Bevattningsförbud beror ofta på dåliga vattenverk.Vatten och avlopp finansieras väl inte med skattemedel? -
Hholmenas svarade i tråden Hjälp med Bosch PCM 8s kap/gersåg - klinga går inte hela vägen ner.Ska försöka fixa en film och bättre bilder. Vilken spärr menar du? Det finns en spärr som låser den i "rese-läge" - men den är inte i.
-
Mdiket är så rakt så
-
PProject Mellangården gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Bevattningsförbud beror ofta på dåliga vattenverk.Vem har brytt sig om vad invånarna i kommunen tycker? Låter som en skröna. Dessutom går det ju utmärkt att höja va-avgifterna hösten...
-
MFörsök inte lura i oss att du utvecklat något litet embryo till konsekvenstänk.
-
MFröken S tycker alltid att allt är perfekt.
-
MMrs November svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Allvarligt! Visst vore det ganska trist🥰
-
PPin svarade i tråden Hjälp med Bosch PCM 8s kap/gersåg - klinga går inte hela vägen ner.Jag har en liknande Bosch. Det finns en spärr, har du kollat att den inte är i?
-
JJocke Best svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Troligen det senare. Men när du har en unge på 10 så är det ju väldigt smidigt med ett armband. Kidsen bryr sig inte vad de betalar med...
-
Llbgu svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Häng inte upp dig på ordet kiosk. Det duger lika bra med vilken ICA-butik som helst. Dessa har garanterat mycket större godisutbud än de...
-
MMrs November svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Fröken S har fel!😏
-
Ttobbetk svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Köpt ved 🙄
-
PBlev lite dubbelpost där, skulle korta ned långt svar men det blev kvar 😃
-
Ttomtom7 svarade i tråden Byta led list,10v ?.Drivdonet ger 10v på sekundärsidan armaturen har suttit uppe sen 2010 så tänker att dioderna börjar ge sig precis som led brukar göra...
-
PPella-plank svarade i tråden Projekt: Renovera timmerhus.Nu har rörmokaren varit här, fick ett väldigt bra intryck. Han hade inte sett en liknande hydropress, men den behöver bytas...
-
Llbgu svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Så bara för att man har andra stora problem så ska man inte kunna handla i en vanlig butik. Med samma resonemang kan du säga att någon...
-
Alfredo svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Det största problemet idag är nog att nästan alla kiosker har försvunnit. Samhället förändras och man får själv välja om man vill...