Senaste aktiviteten
-
Intet svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Japp. De är nu i full färd med att sätta in rånbytet till deras konton😀 -
Ssnickar svarade i tråden Entreprenör grävde vattenledning för grunt..Jag hade hört av mig till entreprenörn att djupet är alldeles grunt. Du kan hänvisa till P98 och AMA. Jag bor också i södra Sverige och...
-
SStuff svarade i tråden Hur kan Nordsjö färg vara så dyrt?.Verkar uppenbarligen finnas sjuka marginaler inom färg. Här i min stad får man 30% rabatt på allting i Caparol-butiken bara om man...
-
DdaVinci svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Det är inte så att ni har UPS'erna för grinigt inställda. Sådant har hänt. T ex orsakade det ett större strömavbrott i USA...
-
IVi har köpt ett hus med inbyggda garderober från 1964. De var tidigare tapetserade, men vi har renoverat dem och målat om dem. Nu...
-
IOk då förstår jag. Då blir det bra bara gör som andra skrivit sätt kryss med hålband på väggarna och eventuellt i innertaket med.
-
NDet gnälls över att spotpriser på 50–90 öre svider i plånboken idag, och ändå tycker vissa att det är en strålande idé att staten ska...
-
Hhc77 svarade i tråden Samsung tvättmaskin, byta trumlager.Var väll en bra sak med maskinen ändå, baljan till trumman var skruvad. Så det var inga problem att dela på den. Nya SKF-lager och...
-
IIncinerator svarade i tråden Vinglande bygge.cc1000 i detta fallet ser ut att vara valt för att stämma med takstolarna som han också har satt på cc1000.
-
BSäkerligen. Det stora problemet är att denna dam med så litet konsekvenstänk är chef och dessutom betald med skattepengar. Gaaaahhhh för...
-
Hep svarade i tråden Gammalt ekgolv, riva upp och återanvända..Klart det går och kan vara ett kul projekt om du har känslor för golvet, eller ser ett stort värde i återbruk. Men om du jämför tid och... -
IIncinerator svarade i tråden Vinglande bygge.Ska man inte klä insidan så behöver man inte anpassa reglingen till skivmått. Jag har snickrat ihop en del på mina tidigare fastigheter...
-
DdaVinci svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Vill man ha tillväxt får man lov att göra det. Dock saknar det offentliga incitament för att effektivisera. Och det finns det vad jag...
-
Intet svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Säkerligen. Det stora problemet är att denna dam med så litet konsekvenstänk är chef och dessutom betald med skattepengar. Gaaaahhhh för... -
YYuGi skrattade åt Claes Sörmlands inlägg i tråden Bevattningsförbud beror ofta på dåliga vattenverk.Det är inte frågan. Frågan är om fokus ska ligga på att underhålla och förvalta va-anläggningen eller om kringaktiviteter är där man...
-
IDet är vanligt att man reglar glesare om inte insidan ska kläs eller isoleras, men 1000c/c är ju lite udda bättre med 1200c/c i så fall.
-
SNej och för dem gäller andra måttstockar, se bara på den enhetschef med vänstersympatier som arbetar på socialtjänsten i Göteborg och...
-
Intet svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Här är en kö till. Om än mindre. Men båda bankomaterna är upptagna. -
Llbgu svarade i tråden Entreprenör grävde vattenledning för grunt..Fast man kan inte räkna med att de alltid används. Kan hända mycket som gör att ett hus står tomt några dagar under kallaste vintern. Så...
-
LHej har köpt mej en anthbot 800. Och har kört den med appen i mobilen, runt hela trädgården. Nu är frågan hur jag lägger in var den inte...