Senaste aktiviteten
-
Ssurfarn svarade i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Jag är inte insatt i detta case men det finns en generellt problem där kreativa fastighetsutvecklare köper tomter med gamla, eller ej...
-
Bo.Siltberg svarade i tråden Koppla in laddbox i inkommande skåp?.Jag skrev om det kniper... Vad har vi sagt om AI på detta forum? Om du läser de faktiska reglerna så står det inkopplingspunkt vilket... -
GK100 svarade i tråden Fråga om laddboxinstallation.Helt utanför laddningsfrågan kan du inte ha den typen uttag så lågt Typiska måttet är 1700 mm. -
BBee svarade i tråden Bygga isolerad ateljé inuti oisolerad lada.Jag håller på med något liknande. Ena änden på min lada är tidigare oisolerad med betongplatta. Jag har använt utrymmet till...
-
CConqvist svarade i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Håller med om att det inte såg speciellt farligt ut. Här i Stockholm hade de antagligen packat in dubbelt så många hus på sama yta.
-
CCarpetos gillade Marlen Eskilssons inlägg i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Det är helt och hållet en resursfråga. VI är en gratis sajt och jag har ju ingen skyskrapa full av journalister, utan det är jag och...
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Då tycker jag du skall provköra en BMW X5 50e eller en 550e. 200hk må vara klent jämfört med en Plaid men definitivt rapp nog för att...
-
CTycker de ser relativt väl dimensionerade ut för att passa i området. Det är ju inte direkt några höghus. Sen vill ju så klart grannarna...
-
DennisCA svarade i tråden Allt om bilen.Blev nytt avgassystem till Volvon, Simons 2.5". Egentligen har jag inget behov av ett s.k. "sportsystem" men det är vad som fanns i... -
UUrsidae svarade i tråden Konstant stopp i avloppet i nytt kök.Om alla plaströren under vasken är rensade och rena så är det stopp under golvet. Kluckar det också ibland när det väl rinner? Inte så...
-
Nötegårdsgubben gillade Marlen Eskilssons inlägg i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Det är helt och hållet en resursfråga. VI är en gratis sajt och jag har ju ingen skyskrapa full av journalister, utan det är jag och... -
Nötegårdsgubben svarade i tråden Att anlägga en damm – en ettårig(?) resa.Nej, det är bara kräftor utplanterat. -
Nötegårdsgubben svarade i tråden Att anlägga en damm – en ettårig(?) resa.Jodå, i synnerhet mård och iller är misstänkta. Men det finns gott om taktegel i dammen, så de borde ju inte lyckats rensa rent. Men jag... -
HHarmagedon svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jag tycker att det är knepigt att kläder i större storlekar oftast bara blir bredare och inte längre.
-
KInne i den runda vita drivern. Den sitter med två skruv, det kan räcka med att lossa skruvarna typ ett halvt varv så den kan röra sig...
-
DÄNTLIGEN kan man andas ut. ja tillochmed ett BLÅS UT 🤣😅😜🥳 Men tror dock att majoriteten av befolkningen tänker på Blåsut vid Globen i...
-
JJFrisk gillade Johannes W. E. Erikssons inlägg i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Miniprojekt: kapat upp och "borstat" grillspett av rostfritt plattjärn. 55 cm långa, 2 cm breda. De outsägligt smala spetten som säljs...
-
DDilato svarade i tråden Ljud när taklampan tänds.Inne i den runda vita drivern. Den sitter med två skruv, det kan räcka med att lossa skruvarna typ ett halvt varv så den kan röra sig...
-
JMonterat hjul på blivande arbetsbänk/mft. Rullar bra, och även om det är ganska enkelt att justera lär den stå på hjulen för det mesta...
-
GUtan växtlighet blir betong och plåttak ganska varmt, med växtlighet kan man sänka temperaturen ganska rejält vilket kan vara trevligt...
-
MJa golvvärme skulle ju inte vara helt fel! Men känns som ett komplicerat alternativ...? 🤔 Men nog för att typ alla golv ska slitas upp...
-
Marlen Eskilsson svarade i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Det är helt och hållet en resursfråga. VI är en gratis sajt och jag har ju ingen skyskrapa full av journalister, utan det är jag och... -
GDetta verkar ha blivit en hata Thuja tråd, helt klart finns det många som gillar thuja jag själv trycker den gör sitt jobb som gräns när...
-
GSkulle vi förbjuda allt som importeras så skulle nog bland annat mataffärerna vara ganska tomma. Och vilka bilar ska man köra då? Finns...
-
GAntar att du menar de två sorterna av Tuja som vi främst använder till häckar. Jag är inte särskilt förtjust i dessa heller, speciellt...