Senaste aktiviteten
-
JGenerellt sett bör man undvika offertsidor, det är sällan de bästa hantverkarna som raggar kunder den vägen 😥.
-
Oldboy svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Vad kan hända ovanför bädden? (Nu håller jag mig till TS scenario, dvs en markinfiltrationsbädd från ett (1) privat hushåll.) Vet inte... -
TTakko svarade i tråden Den stora öltråden!.Alkoholfri dag igår. Nu en grillöl från standardsortimentet som är denna eller full ship of IPA.
-
AvsAnnelie svarade i tråden Elledningar bakom betong.Hej, läst tråden. Ska sätta upp en hylla på vägg av betong. OBS: Väggdjupet mellan rummen är ca 18 cm. 8,5 cm djup på sidan jag ska... -
MDörren är öppen. Fick slipa till en förläggare till spärrskftet och använda lite våld 😅. Tack för tipsen.
-
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Men om man som skett här bara kan höja priserna så är det ju inte mkt till effektivisering.
-
MDet var ett tag sedan jag var aktiv på byggahus men det har inte stått still. Kommer lite uppdateringar snart i andra trådar. Men, jag...
-
Hemingway svarade i tråden Borra i berg -tips och tricks.Mitt tips är som flera andra varit inne på 1) Frilägg den delen av stenen som ska bort 2) Hyr en hilti borrhammare för ca 250kr/dag 3)... -
LLexos450 svarade i tråden Får inte tillbaka låskolven.Dörren är öppen. Fick slipa till en förläggare till spärrskftet och använda lite våld 😅. Tack för tipsen.
-
KNätägarna har i en av dem mest riskfria "monopolmarknaderna", en sanslöst hög "vinstmarginal" om 16- 23 %.....Om detta INTE är "ren...
-
Lill72 svarade i tråden Vad blir det för mat?.Trädgården producerar gurkor snabbare än vi kan äta dem så idag blev det gurksallad gånger två tillsammans med karré 🥒🥒🥒 -
PPin svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Det var jag som påstod det och jag står fast vid det. Det är ett argument, om inte det viktigaste eller avgörande argumentet. Större...
-
Kkarlmb svarade i tråden Bygghissolyckan i Sundbyberg.Ja, väldigt märklig dom.
-
K1m kan göra ganska mycket när det kommer till kvällssol med. Skulle köra höja mycket men ändå har variation på höjden för en mer...
-
Uumk74 svarade i tråden Något angriper min ved.Har inget mer att tillägga förutom att jag städade lite kring veden och den här krabaten tittade fram. Ser ut som blåhjon var vad det var.
-
NNissegandhi svarade i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.Det är ingen raketforskning att göra en plintgrund så när man har misslyckats reda där behövs det nog en besiktningsman när hela bygget...
-
PDet rimliga är väl att kolla på vad statistiken säger i de fall där investeringsbeslutet tas.
-
BSant, men Dore var väl alltid mörk, ödesmättad och dyster medan Arnold hade en mer varierad produktion. En av hans dystrare...