Senaste aktiviteten
-
Kapsyl svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Sant, men Dore var väl alltid mörk, ödesmättad och dyster medan Arnold hade en mer varierad produktion. En av hans dystrare... -
NyKarin svarade i tråden Vad blir det för mat?.Grillade lammracks, getostcreme, sparris, potatishalvor, zucchini, tomatsallad. Mmmm. -
AAnders_Nilsson svarade i tråden Borra i berg -tips och tricks.Då håller jag med. Hittills är väl 25 ner frilagt, har gått på med planteringsspade för att få upp gruset. Skall prova att borra lite...
-
1123abc svarade i tråden Fjäder till handtag.Det som sticker ut på fjädern ska på varsin sida så sätt först den nedre på ena sidan och dra sedan över den övre till den andra sidan...
-
SHar förvisso ingen erfarenhet av kinesiska eftermarknadsdelar till just Hilti, men vi talar ändå om de extrema ytterligheterna av vad...
-
JJonas Svensson74 gillade Stefan Ns inlägg i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Renspluggen är bara ett av dina problem där.
-
Isakare svarade i tråden Vilken skruv är lämplig till regel till markisfäste?.Fästa regeln i väggen ?? 5-6 mm x 100, försänkt skalle, typ hälften gängat. Borrat hål i regeln och profilen innan så det drar i träet... -
MVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
1123abc svarade i tråden Får inte tillbaka låskolven.Stor skruvmejsel i hålet och ta i ordentligt, använd en hävarm (skiftnyckel, tång) så du orkar vrida det som krävs. Vanligtvis öppnas...
-
AAndersS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Kör ett TV-paket med tjugotal kanaler och så ett på speedway under säsong. Blir inte många kronor per månad, så kostnaden är utifrån...
-
Nicro svarade i tråden Vad blir det för mat?.Det var inga problem, vass kniv :) -
Mmedic svarade i tråden Kan man byta olja husqvarna ts 112.Men då är frågan om man kan göra det eller om det är en sluten enhet ?
-
FHallåj! Har kran med kallt dricksvatten dragit fram till tomten och ska istället för tidigare lösning med vattenslang göra det lite...
-
Noramasen svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Okay. Visste inte att de hade kvar det där, men F1 har egen app: F1 TV. Ca 265/ mån. Dock inte med svenska kommentatorer men ändå värt... -
Farstatjej90 svarade i tråden Träaltan på stenpir.Då antar jag det beror på storleken av blocken, hur många fästpunkter du tänkte dig och hur stort trädäcket ska vara. Men jag gissar att... -
BBellaF svarade i tråden Spräcka berg med snigeldynamit.Har du någon länk till vart du köper snigeldynamiten? Hur lång är leveranstiden?
-
DKanske off topic rejält men jag hittade ingen annan tråd för detta tips. Tipset innehåller dock ordet "pris" som råkar vara gratis. För...
-
FredrikR svarade i tråden Mellan och i projekt behövs träning, endast bilder inga ord!. -
NNiklasfixaren svarade i tråden Träaltan på stenpir.Kalkstensblock är det
-
Farstatjej90 svarade i tråden Träaltan på stenpir.Är det berg kan du borra, använda ankarmassa och sätta stolpskor rakt ner. Är det grus tror jag du ska gjuta plintar. Båda lösningarna... -
SStaffan-N svarade i tråden Hur ska vi göra med höjdskillnaden på tomten?.Då skulle jag göra slänter så brant och nära mot tomt 6 och 7 som går. Sen får ni kohandla när de börjar anlägga sina trädgårdar...
-
BBitterhetsakademin svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Arnold har gjort många vackra illustrationer, bland annat Bra böckers stora verk om folksagor i sju band. Arnold kan väl ibland vara...
-
NHej! Vi funderar på att bygga ett trädäck på denna sten/grus ”pir” vid sommarstugan. Hur fäster man det så att det håller mot vädrets...
-
Farstatjej90 svarade i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.Det här är ett jobb dom klämt in efter midsommarbordet....