Senaste aktiviteten
-
KKjell_G svarade i tråden Vi testade hårdfog mellan plattorna - aldrig mer ogräs?.När stenen skulle läggas 07/08 gick det inte att få vanlig sättsand. Stenläggaren föreslog singel så det blev det överallt...
-
Topp. Tack för tipset och trevlig midsommarhelg 👌 -
edtmwed svarade i tråden Går det att installera utluft från köksfläkt här tror ni?.Tack för tipset, dock hittar jag inga köksskåp som passar ovanpå. -
UUffe6 svarade i tråden Hur kan detta ske på en ny nibe S1256 bergvärmepump?.Vad har du för setup där du tar ut värdena från din panna?
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Nog kör ju inte alla taxibilar runt i Stockholm, även om Stockholmare verkar vara som Amerikaner och har lite svårt att se utanför sin...
-
SSitter och mobiliserar för kommande frisering idag…… eller imorgon. Blir ca en gång per vecka. Tycker det känns lagom och vad...
-
Appendix gillade Bästerortarns inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Skaffa lite ryggrad och fråga? Så läskigt kan det inte vara att ställa en fråga. EDIT: insåg att det var lite väl kategoriskt och kort... -
Appendix gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Jag å min sida tycker att frihet är bra även för forna låginkomsttagare. Men skämt åsido, tycker man att pensionärer som genom ett... -
MBehandling är väl kanske lite att ta i men skulle nog försöka få ett grundskydd med en ganska fet blandning stensåpa sedan bör man...
-
Mina favoritsnacks ju.. till maten hehe.. ostfyllda padrones nom nom.. MEEEEN.. tips (om du inte provat!?).. Man tar färskost.. river... -
Appendix svarade i tråden Stämde grannen: servitut för rörledningar fanns.Vad var det som fick den erfarna advokaten att avråda de bekanta. En enda mening "Shaktning ska ske med försiktighet" Det menade... -
SBorn and raised in Skattungbyn. 😇
-
Mikael_L svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Men var har minuspriserna, och nollpriserna tagit vägen? Ja just idag har vi faktiskt ett antal timmar med typ 1 öre minus, och sen...