Senaste aktiviteten
-
lunnabo svarade i tråden Vi testade hårdfog mellan plattorna - aldrig mer ogräs?.Inlägg #17 skrev jag "Själv har jag trots arbete med gatsten under 4 decennier enbart "kommit på" olika flexibla hårdfogar och betong."... -
GJag skulle påstå att det krävs ännu mer för att bevisa vad någon faktiskt insåg. 😉
-
lunnabo svarade i tråden Vi testade hårdfog mellan plattorna - aldrig mer ogräs?.Är hyfsat övertygad om att gode Broder Daniel inte ens gjort någon stensättning utan enbart Killgissar. -
AAntagligen svarade i tråden Digitala stämmor / röstningar samfälligheter.Behöver det vara så besvärligt? Jag tänker att varje person som deltar fysiskt på stämman prickas av mot fastigheten denne tillhör och...
-
Huddingebo svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Funkar inte iom att effekt/strömförbrukningen varierar. -
BHo ho ho.. fick sällskap ute! 😳👍
-
BBengtByggare32 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Nordnet och Avanza har ett tak på 50% av bostadens värde vad det gäller bolån. Så visst, optiskt ser det billigt ut men med endast 50%...
-
ONja, Du är ju lite av ett rysstroll och ivrig att jämt försvara dem, så att du känner dig lite provocerad kan jag leva med. Alla skämt...
-
WWeimik svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Det jag menar är att företaget som står för parkeringsappen bara är betalningsförmedlare. Det är ägaren av parkeringsplatsen som till...
-
WGenerellt sett bör man undvika offertsidor, det är sällan de bästa hantverkarna som raggar kunder den vägen 😥.
-
JJormen gillade VLJs inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Vårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade...
-
AKolla Landshypotek för bolån. Ingen förhandling, bra ränta som sätts i förhållande till belåningsgrad
-
Aansgar46 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Vad är KYC?
-
Aansgar46 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Jag har kollat runt lite och har kommit fram till att både Avanza och Nordnet ligger lägre än alla andra banker. (fast jag kanske är en...
-
SSolvide svarade i tråden Varför vill ingen ge offert på elrenovering?.Man kan tycka det. Men min hälsa har som sagt gått åt helvete pga all skit de hittat på. Och de ansvariga har sett till att röra ihop...
-
FFjonken svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40% mer. Kvällssol, en perfekt kall öl i högt glas med tunn kant, tystnaden man har längtat efter hela dagen. Det enda som hörs är...
-
TJag fattar inte att det finns personer som bosätter sig i kollektiv med regler om att man måste odla ekologiskt men sen blir arga för...
-
TEn klassiker
-
TBishops Finger på baksidan. Är bortbjudna där värdinnan gärna fixar allt själv. Alltså lugnt här hemma till imorgon då det bär av mot...
-
Rroberob svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40% mer effekr Ska göra vid trädgården och behöver kalla in lite kompisar för hjälp. Att avsluta på kvällen med att grilla burgare på...
-
DIntressanta skyltar man stöter på ibland i butikerna.
-
DHmm…
-
HNej men beställer man mat från en restaurang utan att alls ta rätt på priser och avgifter så får man nog acceptera om det inte kostar...