Senaste aktiviteten
-
AAntagligen svarade i tråden Digitala stämmor / röstningar samfälligheter.Jag vill bara uppdatera (och kanske väcka tråden igen) om det är någon som är intresserad av detta. Vår samfällighet röstade med stor...
-
Farstatjej90 gillade tommibs inlägg i tråden Vad är detta för eldosor på min vind som gör ett surrande ljud?.Varför ska det uppdateras? Ang reläerna blir jag ju nyfiken på vad syftet med dem är. Är det olika grupper till utebelysningen så att... -
FFredrik Andersson5087 svarade i tråden Möjligt att byta displayer på Uponor Smatrix?.Uppdatering. Har testköpt två nya displayer via Aliexpress för ca 100 kr/st. Den första bytt på ca 10 min. Mycket nöjd med resultatet...
-
Hhempularen svarade i tråden Köksfläkten går inte att stänga av.Ja eller ett par dagar. finns givetvis en risk att elektroniken har skadats, men det kan mycket väl räcka att det får torka.
-
CNu har de förvisso mer sansade klippaggregat för ekor etc. men Truxor är onekligen häftig. :) http://www.youtube.com/watch?v=elb0LZCQ9oI
-
GGreger_08 svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.GAAAAAH för folk som normaliserar eller skämtar bort den dåliga samhällsutveckling vi har eller har haft.. Positiva nyheter från EU...
-
MMatti Hoka skrattade åt Mrtornqvists inlägg i tråden Vad är detta för eldosor på min vind som gör ett surrande ljud?.Kanske dags att uppdatera det system
-
mexitegel svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Inte tokslut då? 😂 -
Det är jag heller inte, jag är motståndare till hur kostnaden fördelas, jag är av den kanske omoderna uppfattningen att den som får... -
CCarcoza gillade fredrik.johanssons inlägg i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Det är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns...
-
BBästerortarn svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.GAAAAHHHH!!! för hur ni diskuterar Hisingen. Skottland, skotthål, farligt etc. Visst kan jag skönja viss humor men va fan, jävla...
-
HMen eldar man i oljepanna och funderar på byta till elpatron så ...
-
SSelleck svarade i tråden Olja cederpanel på fasad.Ingen påväxt. Regnet rullar inte längre av som på en nyvaxad bil, men ser inte heller ut att sugas in och dröja kvar. Pigmentet ser...
-
mexitegel svarade i tråden Installation av vattenburen golvvärme.Inga problem att ha fördelaren lägre, man får bara spola lite nogrannare vid driftsättningen. Har själv haft det så i snart 20 år utan... -
AArtemisia gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Fastmonterade korkar: En miljönytta eller korkad innovation?.Nu har det gått två år med implementeringen av EUs Single-Use Plastics Directive från 2019. Detta infördes med uppgiften att...
-
AArtemisia skrattade åt Bitterhetsakademins inlägg i tråden Fastmonterade korkar: En miljönytta eller korkad innovation?.Det har senaste tiden skrivits om att pantburkar och flaskor som du inte köpt själv är skattepliktiga från första kronan, där gäller...
-
JDra ur kontakten eller slå av säkringen och låt den torka ett par timmar
-
ODu måste täppa till det cirkulära hålet till höger på bilden i mitten. Någon har tagit bort pluggen som satt där.
-
ODet är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns...
-
JÄr det? Det är ju inte förbjudet att ha flera banker.
-
Karl-Ove Qvarfordt svarade i tråden Installation av vattenburen golvvärme.Fördelaren ska vara högst upp, inte slingorna, annars blir det svårt att få ut all luft ur slingorna. -
alm82 svarade i tråden Köksfläkten går inte att stänga av.Dra ur kontakten eller slå av säkringen och låt den torka ett par timmar -
Hep svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Jag gillar avenbok. Så mycket att jag redan har runt 300 stycken på tomten.