Senaste aktiviteten
-
Tokslut svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Mer sopslut ;) -
RRobert-san01 svarade i tråden MCPA mot svårt ogräs i gräsmattan.Passade på att beställa några flaskor Dicotex. Noterade att i Tyskland måste man ha "körkort" för att få köpa det. Gällde dock inte...
-
JJag rengjorde min köksfläkt med vatten och diskmedel. Tyvärr råkade jag använda lite för mycket vatten med disksvampen, så det rann ner...
-
HJag gillade filmsnutten där smutsen på garaguppfarten tvättades bort även där strålen inte träffade ytan. Lite "magiskt".
-
NNils45 skapade tråden Siemens varmluft/inbyggnad startar inte, visar stektermometer. i forumet Vitvaror.Hej! Vi har ett irriterande fel som kommer rätt ofta. Ugnen går inte att sätta igång. Vi får då indikation stektermometer i displayen...
-
Marlen Eskilsson svarade i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Ja, det är en googleannons. -
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Jaså, kan du utveckla motsägelsen?
-
Marlen Eskilsson gillade Greger_08s inlägg i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Kör väl med google ads eller liknade då får man sån skit per automatik får vara glad att reklamen är "safe for work" iallafall. -
KDet är jag heller inte, jag är motståndare till hur kostnaden fördelas, jag är av den kanske omoderna uppfattningen att den som får...
-
CVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
KDu inte avtala bort ditt ansvar för rätt information. Bara om priset är uppenbart fel och kunden förstått detta, kan man häva avtalet...
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Då räknar jag i SI-enheter tack, så Joule. Men om man tror att skatt följer fysikens lagar så tror man fel, därför är det också fel... -
FDå får man tala om för kunden vad dom ska köpa för mtrl och ta betalt för den tiden- var ligger då kundens förtjänst ?
-
lars_stefan_axelsson svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Ja, jag tror vi har hänvisningar till beräkningarna tidigare i tråden (men är inte säker), men det stora problemet är att man inte kan... -
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Haha - med den logiken fattar jag verkligen inte hur du kan vara motståndare till ny kärnkraft på grund av prismässiga skäl :)
-
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Nu motsäger du dig själv, förmodligen utan att veta om det. Det är väl precis det som vi diskuterar :)
-
Rroli svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.X-bussarna har inga färger längre. De heter numera X1, X2, X3, X4, X5, X6, X40, X76, X77 OCH X90. Och lär väl bli fler framöver. På...
-
Bo.Siltberg svarade i tråden Vad kopplas in på B?.Värt att notera att de två X/B-plintarna på en strömbrytare inte är förbundna med varandra. Det är helt oberoende för att skarva/parkera... -
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Det fungarade ju utmärkt när alla hade elvärme. Dessutom mkt enklare för EI att följa upp.
-
1Förutsägelse: Det kommer en dag när det inte hjälper med våld. En till förutsägelse: Den dagen kommer du att ångra att du inte fixade...
-
KJag sa inget om prislappen, de försök som gjordes visade ju att effektavgifterna hade minimal påverkan på beteendet i alla fall, el ska...
-
lars_stefan_axelsson gillade Hybros inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Helt ok😉