Senaste aktiviteten
-
RRobban1234 svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Det var ju inte så snyggt men kvalitets nivån på lister är låg och de skulle jag bytt ut samtidigt.
-
GGolvläggare svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1) 40% mer effekt 2) Den perfekta kvällen är när man sitter vid grillen och passar köttet och njuter av solen som ligger precis över...
-
DDilato svarade i tråden Bygger altan. Håller detta?.Jag pratar enbart om skruvens egenskaper, dimensionen på och kvaliteten på träet bortsåg jag från.
-
G---AVSLUTAD--- Fotbolls-VM är i full gång och sommaren bjuder på många tillfällen att samla familj och vänner hemma. Vad passar då...
-
EStäll frågan till dem och se vad de svarar. Deras svar lär ju påverka om du anlitar dem igen och hur du pratar om dem med vänner och...
-
Huddingebo svarade i tråden Bygglov och detaljplan – komplementbyggnad godkänd nära tomtgräns.Man vill ju gärna att den täcker bra... En barrhäck med långa vassa taggar, vi får klona fram en sådan 🤣 -
HHemtorparen svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.5*0=0…
-
HOm alla tänker så så kan Swedbank förtsätta, men ju fler som lämnar desto mer känner de av det.
-
HÄr det? Det är ju inte förbjudet att ha flera banker.
-
HOm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
VDet finns element, men det är inte billigt med el. Vid riktigt kalla nätter då sätter jag på elementet såklart. Barnen ska inte behöva...
-
NNågon som provat natriumperkarbonat för att rengöra marktegel och cementplattor?
-
BPoppel? Den växer ju snabbt. Den tål även att kapas rejält: - https://www.facebook.com/groups/BotanikiVast/posts/24694110000258071/
-
BBallt. Kanske göra det med lönnen. En rejäl hamling.
-
KJag brukar alltid försöka borra i fogen, om det är möjligt. Mindre risk för att spräcka plattan, samt lättare att laga om man någongång...
-
PJag har två vattenutkastare från Gustavsberg. Den ena är några år gammal. För att kunna vrida nyckeln för vatten på/av krävs ordentlig...
-
Mmhoglund svarade i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Hej! Tack tack 😁 det blir en avstyckning, men det gör oss inte så mycket. Klart det är kul att ha mark, exempelvis för att kunna ha djur...
-
fribergdavid svarade i tråden Rörspetsbrunn.Jag vattenfyllde allt ihop, och då höll det tätt. Men när jag släpper kopplingen innan backventilen så börjar det rinna ut vatten ur... -
TTypRätt svarade i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Om det är en bostadsrätt hade jag frågat styrelsen när stambyten är planerade. Eftersom det ser ut att vara hål i tätskiktet över...
-
Pålsson78 svarade i tråden Varför löser min jordfelsbrytare ut här ?.Vem matar säkringar från ovansidan,? Förutom i industrin. Garranterat en industrielektriker som varit där som inte vet hur en... -
Hhempularen svarade i tråden Är detta hantverksmässigt utfört?.Hade en kollega som hade lovat sin dotter att lägga golv i hennes kök. Jobbet körde ihop sig så vi jobbade 16h/ dag ett tag. Han blev...