Senaste aktiviteten
-
HFiber är lika självklart som vatten. avlopp och el.... En fastighet utan möjlighet till fiberuppkoppling skulle vara totalt intressant...
-
Lliqwid78 svarade i tråden Neutral Insynsskyddsfilm - vilket märke är att föredra?.Kollade beställningen och det var 7 år sedan vi köpte. Garantin är att det håller 10år dock med begränsad funktion. Ja, när det tvättas...
-
PPucco svarade i tråden Bygga ut källaren - Bila bort avsats på grunden.Gamla källare brukar vara uppbyggda med en armerad sula som väggen står på. Det går inte att kapa den utan att riskera bärigheten. Det...
-
Ssinuslinus svarade i tråden Odlingshörnan...😂 Det är fjolårets kålland så det är nog mycket näring kvar i jorden. Mållorna var 1,5 meter höga. Mållorna ligger ligger i komposten nu...
-
PPin svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Låren. Trälåren.
-
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Har du realtidsövervakning av spänning o ström hos varje anslutning så kan vi sluta gissa.
-
PBeror på vad man kommer överens om. Klart vanligare att tapetsera ett par mm ut på listen än att ta bort dom. Blir en finare övergång.
-
WKänns skönt att jag inte är värst ;) Tvivlade lite på mig själv när alla grannar hängt sina på väggen. (Dock inte lvvp)
-
Kkarlmb skrattade åt kashiedas inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Du har inte funderat på att kolla medicineringen?
-
CCitrona gillade fredrik.johanssons inlägg i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Det är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns...
-
CDu måste täppa till det cirkulära hålet till höger på bilden i mitten. Någon har tagit bort pluggen som satt där.
-
Mmaria01 svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.så om jag flytar från frankrike som svensk till finland är jag fån frankrike då TS skrev inte att han var från Färöerna han skrev ju...
-
SSusoDus gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Öh "onödan", nej... ;) Menar du lucka i två, som är delad horisontellt på mitten och skjuts ner i spår? Det är en säkerhetsdetalj där...
-
HNågon som provat natriumperkarbonat för att rengöra marktegel och cementplattor?
-
kashieda svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Du har inte funderat på att kolla medicineringen? -
SSpiken i kistan, rätt upp från låret!
-
MDet där är en självmotsägelse
-
Mmaria01 skrattade åt Thomas_Blekinges inlägg i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Du fattar noll! Han skrev ju tydligt i början att de är från Färöerna. Bara för ditt förståelse: Färöerna är ingen dansk koloni. Det är...
-
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.nej men turister betalar kontant väldigt svårt att låna till sommarhus men har svårt att se att nån alls vill köpa dom här tomterna
-
kashieda skrattade åt karlmbs inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Det är vi överens om. Höger o vänster? Är det ett försök till raljerande om mina inlägg om kommunalt slöseri? Hur insyltad är du egentligen? -
LÄr det verkligen det? Det är nog mer vad folk tror än hur det faktiskt är. För egen del bytte jag länge bolånebank vart femte år eller...
-
Immobil svarade i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Knappast om det är en gjutjärnsbrunn.😎 -
SWEBMA svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Ja men man vet heller inte vilka bud som kan komma jag sålde ett torp i värmland som jag kunde tänka mig sälja för 100 000 men fick 500... -
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Nog är jag förespråkare av fossilfri synkron baskraft på systemnivå, absolut. Vad gäller lokalnäten så är min åsikt, som jag främst...
-
KKjell_G svarade i tråden Vad blir det för mat?.Grillat idag. Fläskytterfilé med sriracha, majs (valde bort för egen del) och spett med paprika, silverlök och champinjoner...