Senaste aktiviteten
-
KKöttfärssås och spaghetti 👌
-
KJobbar på skörbjuggen.. 😇🙌 Färsk högrevsburgare, brioche, dubbel lök och ost.
-
KSlängde ihop lite sushi
-
KFör varmt för matlagning, blev oxfilepixza till mig, kebabtalrikar till sönerna och kycklingrulle till frugan. Njutning i kvällssolen🌞
-
DDanielSt81 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Deras utbud. Swedbank har exakt 3 teknologifonder. Det kanske beror på att dom tycker att deras egen är den bästa som finns i hela...
-
Ffsn svarade i tråden Patriks sju steg till spabad.Jag tror inte det är så förbannat mycket att spara, om än något. Det skall konstrueras och beredas, det kommer att krävas fixturer, det...
-
HHoppande bönor: Jag tillverkade en del sådana på 70-talet och sålde på norrlandets marknaderna.De gick som smör. En medikamentkapsel...
-
PPligg85 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Plusgiro?
-
SMitt bidrag:
-
SBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
ZZodde svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Det där är en självmotsägelse
-
LHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
Aantonholm svarade i tråden Biltema beredare - hur tömma?.Kan uppdatera här med att efter byte till ny 6 bar säkerhetsventil funkar allt prima igen, inget droppande.
-
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Jag har vid rätt många IPOs varit tvungen att vända mig till viss bank för att delta. Jag hittar heller inget för mig likvärdigt... -
TThomas_Blekinge svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Du fattar noll! Han skrev ju tydligt i början att de är från Färöerna. Bara för ditt förståelse: Färöerna är ingen dansk koloni. Det är...
-
MFör att det är ett jäkla projekt att byta?
-
Ffribygg svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Tror du att det är lättare att låna till ett husbygge i Vissefjärda om man inte är svensk?
-
Kkarlmb svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Det är vi överens om. Höger o vänster? Är det ett försök till raljerande om mina inlägg om kommunalt slöseri? Hur insyltad är du egentligen?
-
MMarchs BäcK svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. Svar: 40% 2. Iskall dricka och en Weber Spirit E-425C på högvarv där jag grillar som en gud. Plötsligt går slutsignalen på TV:n...
-
POK Lycka till med byte sida på växeln då.
-
ZZodde svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Nämn en produkt du använder som bara finns hos vissa svenska banker..?
-
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.om du kollar mit tidigare inlägg #44
-
Alfredo svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Vem har pratat om "en massa"? Sen får du gärna förklara hur man skulle kunna få den kickback ett kreditkortsföretag ger om man inte... -
BPrecis. Jag är inte heller någon murare, och jag vet inte hur lätt det är att få loss dina stenar, jag hade ihjäl två när jag höll på...
-
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Nu är det inte jag som tjatat i ett år om var problemen i vårt nät kommer att hittas. Du kan ju fråga Martin. Det är enlig honom...
-
kashieda svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Spiken i kistan, rätt upp från låret! -
ZZodde svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Menar du ANTAL fonder eller Morningstars rating..?