Senaste aktiviteten
-
LLars3344 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.I och försig så kan ju att jag lämnar Swedbank bli en "butterfly effect" och hela världens banksystem rasar 🤠
-
MJag kör på som jag brukar. Först kommer jag på någon form eller teknik jag vill prova på, sedan hittar jag några träslag som skulle...
-
DVi har köpt nytt hus med ett litet badrum renoverat -87. Vi ska helrenovera det i höst. Det är plastmatta i badrummet idag och källare...
-
KBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
TTabors39 svarade i tråden Den stora öltråden!.Kvällens fotbollsöl. Ännu en från längst bak på hyllan. Bäst före nästa vecka. God trots det.
-
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Lidlsefullt
-
Blåburt svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.hade jag varit expert på något av dem hade jag gärna hjälp men det är jag tyvärr inte. mitt bästa tips är att få mer uppmärksamhet genom... -
KIntressanta skyltar man stöter på ibland i butikerna.
-
Hhjalmar17 gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Ja, jag slog faktiskt upp hur det hela fungerar, och det är lite spännande. Det är främst två olika problem man har med smält bly i...
-
MJag har aldrig sett produkten ifråga. Men om den inte gör annat än att bryta spänningen till obelastade gruppledningar förstår jag inte...
-
Hhjalmar17 gillade Leif i Skånes inlägg i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Ja idag kallas dom för Ubåtar A26 och ligger ner.😉 Annars är det samma ort Karlskrona och Uddcom som böjer och svetsar tryckärl med...
-
Hhjalmar17 gillade Leif i Skånes inlägg i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Det är inte brist på kompetens! Problemet är politiker aktivister och överklagande ! När Öresunds förbindelsen efter decennier av...
-
Hhjalmar17 gillade blackarrows inlägg i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Kvar i Stenungsund men Åter till energi... Krackern är intressant på ett annat sätt. Det är en storskalig modern "maskin" som kan göra...
-
BDet naturliga är smärta, att lida och dö. Vi ska vara mycket tacksamma för att vi förstår kemin och biokemin så bra så att vi kan leva...
-
BHaha, det där med gult i trädgården är fult känns som en trendgrej som kommer och går. Dessutom är gult inte bara en färg när det...
-
BBörja störa mig på alla gula växter i trädgården blir bara för mycket multicolour och skrikigt. Vilket färgspektra satsar ni på? Tror...
-
Hhjalmar17 gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Nu blir det politik istf kärnkraft, men eftersom det är en av mina käpphästar så klarar jag inte att sitta på händerna... ;) Mannen...
-
EEB2 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Varför envisas folk med att vara kund i samma bank år efter år? Det enda sättet att få ner sin bolåneränta är att shoppa runt och välja...
-
Är det verkligen det? Det är nog mer vad folk tror än hur det faktiskt är. För egen del bytte jag länge bolånebank vart femte år eller... -
FRealtid! Målar golv och trapp. Maskeringstejp är för tråkigt att utföra och sedan ta bort. Hellre frimålning säger jag bara.
-
TT-K gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Boverket: Typgodkända småhus kan få byggas utan bygglov.Jag som vill avskaffa startbesked och slutbesked. Vore mycket enklare att återgå till den mer välfungerande ordningen att man söker och...