Senaste aktiviteten
-
TT-K skrattade åt HenrikHuslöses inlägg i tråden Boverket: Typgodkända småhus kan få byggas utan bygglov.Typgodkända hus? Det kan bli billiga och bra hus som hanteras lika för alla medborgare. Det är rent ut sagt förjävligt!
-
TT-K skrattade åt HenrikHuslöses inlägg i tråden Boverket: Typgodkända småhus kan få byggas utan bygglov.Likhet inför lagen är fruktansvärt. Alla landets byggnadsnämnder får panik.
-
Mikael_L svarade i tråden Vad blir det för mat?.Jag har också köpt någon av de fiberrika rätt mycket, men det är kanske som du skriver, att de inte finns på hyllan längre. Jag har inte... -
BSugbil med kran?
-
BBästerortarn svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Japp, grävsug är toppen på svåråtkomliga ställen!
-
Mikael_L svarade i tråden Vad blir det för mat?.När den där serveras så måste man lite undra vem som ska äta vem ... :D -
Mikael_L svarade i tråden Vad blir det för mat?.Glömde du kulsprutepistolen hemma ... :D edit: nu blev jag sugen att se filmen igen .... -
13th Marine svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Om alla tänker så så kan Swedbank förtsätta, men ju fler som lämnar desto mer känner de av det. -
LLars3344 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Visst har jag tänkt byta bank ibland men för Swedbank är jag bara en droppe i havet, de skulle inte bry sig eller märka det. Att byta...
-
HHarmagedon svarade i tråden Utrota allt gult i trädgården.Hur gick vi från att inte gilla gult till att fylla trädgården med kirskål?😂
-
Ooessurey svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Det ligner i den grad bedrageri. Vi har haft flere håndværkere inde og se, alle er chokerede over at det har kostet 3 millioner, når...
-
Renoverings-Pettson svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Som hempulande amatör hade jag inte lämnat det sådär hemma, och hade jag gjort det skulle frugan byta lås på ytterdörren. Det ser helt... -
HIngen framkomlig väg för det är omöjligt att få bort rötter med en minigrävare, det blir alltid något kvar som bildar ny växtlighet...
-
HOvärdelig den dagen då man vill hitta var fibern ligger för att man ska gräva och ritningarna är borta.
-
HKirskålens rötter ligger ganska grunt, max en dm ner, så rabatter går bra att gräva ur för hand och sålla jorden. sätt tillbaka perenner...
-
TTipsar också om chemmarkt.de. Har köpt borax därifrån, gick helt smärtfritt. Hittar ingen 15kg men väl andra storlekar...
-
FRealtid! Målar golv och trapp. Maskeringstejp är för tråkigt att utföra och sedan ta bort. Hellre frimålning säger jag bara.
-
BBesiman svarade i tråden Humorhörnan ....Tror lite mer på bedömningen av Jonthe
-
BBesiman svarade i tråden Humorhörnan ....För den som behöver den...
-
BHmm…
-
HRealtid! Målar golv och trapp. Maskeringstejp är för tråkigt att utföra och sedan ta bort. Hellre frimålning säger jag bara.