13th Marine
55 150
Poäng
19 989
Medlem i
214
Startade trådar
15 okt 2011
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
13th Marine svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Låter som min mormor, det var ju så mycket smidigare att bli skjutsad av ambulansen, så hon väntade till efter vårdcentralen stängt med... -
13th Marine svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jag ville mest anekdotiskt bekräfta att folk söker för skitsaker de borde ta med vårdcentralen. Kommer inte ihåg om de blev hemskickade... -
13th Marine svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Påminner mig om när jag vek en fällkniv över tummen en fredagkväll och behövde sys. I väntrummet sitter folk som "hostat i flera... -
13th Marine svarade i tråden Köpa hus från 1936.Så gjorde man betongplattor förr, den kommer alltid ha tillskjutande fukt och obefintlig isolering. Jag ser inga problem med att lägga... -
13th Marine svarade i tråden Köpa hus från 1936.Jag hade kollat upp så att man har någonstans att leda dränvattnet, exempelvis till en dagvattenledning. Samt att man inte får in... -
13th Marine svarade i tråden Prylarnas pris: Pryl-HLR.Har varit knepigt att ladda mina gamla AKG K845BT de senaste åren, så bestämde mig för att kika på om det gick att få in en ny kontakt... -
13th Marine svarade i tråden Mikrovågsugn med inbyggd spärr mot otillräcklig säkring?.Det har du rätt i. Menade mest på varför det kanske inte fångats i kvalitetskontrollen. -
13th Marine svarade i tråden Kommer dina barn ha råd att köpa villa?.Jag har inte för avsikt att teckna en prenumeration oavsett om den är gratis i början eller ej. Men jag stör mig en hel del på att när... -
13th Marine svarade i tråden Beräkna dimension av takstol för pulpettak.Vassego! Tänk på att dedär gäller fristående. Har du ett vidbyggt där snö från huset kan rasa ner på så tror jag att man bör nyttja... -
13th Marine gillade Per i Hamrånges inlägg i tråden Köparen kommer efter 9 år med dolda "konstruktionsfel".Tja, så här 1,5 år senare förbereder vi tingsrätt. Därav kan/vill jag inte delge info. Kommer göra det när allt är över. Jag har MYCKET... -
13th Marine svarade i tråden Beräkna dimension av takstol för pulpettak.Har du provat träguiden? https://www.byggbeskrivningar.se/dimensionering/pulpettaksbalkar-och-balkar/ -
13th Marine svarade i tråden Är denna 45×45 innervägg i garaget bärande? Ritningar finns.Vet inte om det är jag som rört till det eller om bilderna bytt ordning, men det är ritningen 0723_001.pdf som jag menat på när jag... -
13th Marine svarade i tråden Är denna 45×45 innervägg i garaget bärande? Ritningar finns.Du menar som på ritningen i bild 3? 🙂
Bilder
Visa mer
13th Marine har laddat upp 2 793 bilder.
Filmer
Visa mer13th Marine har laddat upp 19 filmer.
Allmän info
- Från
- Trelleborg
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Utvecklingsingenjör
- Signatur
-
If it aint broken, take it apart and fix it.