Vitvaror
Anonymiserad 137805: [citat] finns nog inga sådana kort kvar, slut sedan flera år men kolla mha PNC
Anonymiserad 137805: [citat] tyvärr är det väl den modellen som ikea bara har ett årsgaranti på, om den är köpt innan maj2022. diskmotorn eller kretskortet har det hänt något med
johfo: [citat] Jag vill i alla fall ha båda dörrarna vänsterhängda. Det kanske är en fördel då...
Patrik Hazard: [citat] Tack för guiden! Jag får kolla när jag har möjlighet att tömma frysen!
Anonymiserad 137805: [citat] om du får service efteråt
Anonymiserad 137805: [citat] [citat] kan vara vad som helst eg är det tryckgivaren men troligen kretskortet kolla luftkammare och slangen därifrån att de är rena och hela 20 år gammal fransk sak med nästan inga reservdelar att få
Kennethihbg: Synd att du bor så långt borta. Jag tror min maskin står kvar med ett annat fel som jag inte lyckades hitta🤗
fredar: Non-stop ger precis de sökträffar jag tänkte mig. Tack! 👍
johfo: [citat] URK!!! Pratade men en säljare på Elgiganten och frågade om Bosch och Siemens. Hon sa att de har praktiskt taget bara skåp med kondensatorerna i sidorna numera och att man ska klistra på några tunna plattor på sidorna om man bygger in dem i en nisch för att sidorna inte får stå mot varandra...vilken värmetransport kommer man få med en sån springa!? Kompressorerna kommer ju gå
Kirre2021: [citat] Hade samma problem i mitt nya kök, dvs jag tyckte den gick ofta och lät mycket. Provade med dämpning, mer cirkulation (luft) etc men hjälpte inte så mycket. Slutade med att jag bytte ut den till annan fristående modell.
Anonymiserad 137805: [citat] nä det är backfrost på röret
Anonymiserad 137805: [citat] nä vestfrost är turkiskt numera men porkka är genuint finskt
Anonymiserad 137805: [citat] då går pumpen och den blinkar i tretakt
Anonymiserad 137805: [citat] normalt för att inte överhettA
joasag: Har en köksö som består av 60cm djupa skåp på ena sidan och 40cm djupa på andra sidan. Där det är 40-djup finns det plats för en dryckeskyl. Tyvärr kan jag inte hitta någon inbyggnadsbar dryckeskyl som passar här. Måtten jag söker är runt 37-40cm i djup och cirka 80cm hög. Bredden är anpassningsbar. Finns detta?
Anonymiserad 137805: [citat] bra val för detta kommer att bli en surdeg när den väl börjar förfalla
Mattias L.: [citat] Så rätt! Den läckte bara mer och mer. Bytte växlaren och nu fungerar allt igen, åtminstone för stunden. Köpte denna: https://fixpart.se/sv/product/view/0090278061
nerdybynature: [citat] Tack för svar! Vår gamla hade inget sådant, vilket kanske förklarar varför den upplevdes som väldigt högljudd.
Anonymiserad 137805: [citat] jag var otydlig för PNC numret anger en exakt modell, men man kan få fram snarlika modeller som sälj under andra namn, tex. COB8S09X
Anonymiserad 137805: [citat] troligtvis är källargolvet oisolerat sätt boxen på några lastpallar
MrHoerlin: [citat] Det löste sig med ugnen. En service kille kom hit och bytade ut den delen som behövdes. Har inte haft något klabb med den alls dock är det frugan som använder den mest. Men överlag är vi nöjda med den.