MultiMan
Jag gav dig en erfarenhet precis, men du valde att försöka misskreditera källan istället för att komma med någon vettig åsikt. Dessutom med falska påståenden som när jag visar att du har fel inte ens bemöter.

Genomgående i denna, din tråd, som du startat på ett öppet forum där alla kan säga sina åsikter, så har det direkt från början varit varit klart att du inte vill höra något negativt utan bara få bekräftelse att du gjort ett bra köp. Negativ kritik har du skjutit ner istället för att fundera på varför den dyker upp.

Jag sätter härmed punkt också och hoppas du slipper problem med ditt nya köp.

• Gilla
Bästerortarn och 2 till
  • Laddar…
David Wallin David Wallin skrev:
Allt är ju från Kina, känns inte som någon big deal direkt.
Är det?

• Haha
Anonymiserad 137805
  • Laddar…
I IronG skrev:
Står i begrepp att köpa ny Kyl & Frys och har fått ögonen på IKEA Vinterkall som passar oss perfekt.
Skulle uppskatta om det finns någon här som har erfarenheter att dela med sig av gällande denna side-by-side maskin.

([länk])
Köpte du? Vi funderar också på den sådan.

P
H HamBygg skrev:
Köpte du? Vi funderar också på den sådan.
TS hade redan köpt när tråden skapades och sökte stöd, tröttnade på att hon inte fick medhåll i denna tråden så hon startade en ny där bara hon får komma till tals.

Redigerat av moderator:
I
Jag hade egentligen inte tänkt kommentera mer i denna tråden men eftersom electroluxaren ljuger och far med osanning så gör jag detta enda inlägg för att rätta till detta.

När denna tråden skapade hade jag inte köpt något skåp men det finns en annan tråd där jag beskriver vår upplevelse under köp processen och fram tills nu.

Men med tanke på all annan skit elecroluxaren sagt om mig så är jag inte förvånad att han tar första bästa möjlighet att fortsätta.

Han kommer säkert också att ha något nedsättande att komma efter detta.

Summering om skåpet, jag och min fru är väldigt nöjda men skåpet, du hittar det här: https://www.byggahus.se/forum/threads/erfarenhet-ikea-vinterkall.500203/

• Haha
Anonymiserad 137805
  • Laddar…
MultiMan
Väldigt talande att du inte kan eller vill hantera åsikter som inte går i linje med dina egna. Forum är just till för öppen debatt, oavsett vad man tycker. Det finns alltid saker man inte vet (även om man tror sig vara världsbäst) och kan lära sig av de som kan mer, eller ännu bättre, jobbar inom aktuell bransch.

Det har alltid varit min vägledning redan innan internet, kontakta de som servar vitvaror och fråga vilka märken och modeller som krånglar minst och är lättast att laga om något ändå skulle gå fel. Den inställningen har jag haft stor glädje av genom åren.

P
ah va f-n internet är ju bara en fluga...

• Gilla
Blixten99
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.