S
Anonymiserad 137805: mycket talar för att det är felmärkt men den tillverkaren är normalt sett väldigt bra
16 svar · 2,1k läst
·
M
Anonymiserad 137805: det sitter en magnetventil i dispensern som kan läcka man byter då hela den delen det beror på när ditt skåp tillverkades för en del av dessa har utgått
3 svar · 1,9k läst
O
Ocean75: [citat] tack för tips, men resonerar som att 14 år är inte så tokigt så jag har beställt en ny diskmaskin :).
4 svar · 2,9k läst
M
Anonymiserad 137805: Lucklåset Är ettq skit attq få fast på dessa maskiner då man behöver minst 3 händer för att hållaihop skiten när man monterar ihop luckan
1 svar · 3,3k läst
·
H
hempularen: Det intressanta är ju vad den inte täcker. Jag hittade en länk till deras garanti: https://www.mediamarkt.se/sv/shop/vara-tjanster/plusgaranti.html#:~:text=Det%20h%C3%A4nder%20att%20hemelektronik%20slutar,%2D%2C%20material%2D%20och%20tillverkningsfel. Som jag tolkar så täcker den inte alla fel. ex. inte förslitningsfel, eller åldersrelaterade fel. Men det är svårt att veta hur sådant
1 svar · 2,6k läst
P
Anonymiserad 137805: det ser ut som om avfrostningsvattnet inte kommer ut till kompressorn utan rinner inuti skåpet. kolla pipen på slangen som ligger i avdunstningsbehållaren på kompressorn och kolla genomföringen i ryggen så att isoleringen inte släppt eller bara släng ski**n
1 svar · 3,3k läst
·
B
Bror: [citat] Tänkte inte ersätta med alfolie, utan bara kolla om det var fel på den. Tack för tipset om mikrobrytare, skall kolla dem.
7 svar · 4,1k läst
C
conny499: [citat] Tack så hemskt mycket! Då kan jag lugna mig. :D
2 svar · 2,1k läst
·
K
knipo: Ok. Hmmm. Då kanske det är försent. Locket har varit sönder någon månad eller mer. Jag får testa att sätta över något o fästa det med ett buntband.
10 svar · 5,0k läst
·
T
tergo: ev https://shop.electrolux.se/search?q=%3Arelevance%3Apnc%3A92778634000 https://reservdelarvitvaror.se/shop/doerhylde-electrolux-3170p.html
1 svar · 946 läst
Härryda2015
Härryda2015: Denna lösning hade varit bättre.
6 svar · 2,6k läst
·
J
jonaserik: Hur är det med genomgången i bjälklaget, troligtvis springer dom i det och kommer in på annat ställe, jag hade i stugan möss som kom in mellan rör och golv, ( liten springa det räcker ) petade ner enris och det gillade dom inte, så nu är dom i bjälklaget ( dom som inte fastnar i fällor ) och svårt att få tätt.
27 svar · 18,9k läst
·
Car2na
Car2na: [citat] Tre dygn
4 svar · 2,9k läst
·
P
Anonymiserad 137805: Va har du för maskin?
14 svar · 52,3k läst
·
Satsuki
Satsuki: [citat] Tusen tack, det var till stor hjälp!
6 svar · 2,8k läst
·
P
Anonymiserad 137805: Elementfel Startfunktionen kör grill + övervärmen.
1 svar · 1,6k läst
W
Anonymiserad 137805: Bakifrån Finns en tråd om cylinda dito som är lik nog
1 svar · 2,5k läst
Magnus E K
Magnus E K: Rätt kopplat men för mycket synlig koppar på svarta och grå ledaren.
2 svar · 3,1k läst
·
RobinV
RobinV: [citat] [citat] Ring eller maila Cylinda service. Känt konstruktionsfel. Dom byter trots att garantin gått ut. Beskriv felet, ange namn adress, telefonnummer samt om kylen är kall eller slutat fungera. Fota av märkskylten och bifoga.
50 svar · 40,0k läst
·
G
Anonymiserad 137805: Bosch måste ara det bättrevalet
1 svar · 3,6k läst
Stefan N
Stefan N: Edit 2: Det verkar som det löste sig när man drog ur kontakten, då nollställdes allt.
3 svar · 6,2k läst
P
Anonymiserad 137805: kan ju vara vad som helst kretskortet troligast , det ligger i botten men det kan ju även vara sladden i dörren mellan kretskort och display fast sådana finns inte att få tag på längre
15 svar · 3,1k läst
·
KazJensen
KazJensen: Tjo! Har ett 2 år gammalt kyl/frys skåp från bosch (Kgn36vw45/03) som beter sig väldigt märkligt. Det kyler som det ska, till att sedan plötsligt sluta kyla helt. Det slutar kyla så länge att larmet ljuder för att det är för varmt i frysen och maten börjar tina. Sedan kan det plötsligt börja kyla igen. Kör jag igång "super" på panelen kyler det som attan i några timmar till att
0 svar · 1,0k läst
N
Nicke61: Alla dörrar är/var dubbelsidiga. Iallafall denna modell.
13 svar · 3,6k läst
·
Dan_Johansson
Dan_Johansson: Jag har haft en maskin med inbyggd kvarn, och den lät som f*n.... Dvs ingen risk att den gick att köra på morgonen när alla utom jag sov... Nu har jag en vanlig bryggare som sitter på en Ikea trådfri brytare, så ibland laddar jag den på kvällen och ställer in att trådfri ska slå på den innan jag går upp... Rätt mycket jobb för en kopp Java... :)
10 svar · 2,3k läst
KnockOnWood
KnockOnWood: Förresten ser man inte mycket av plåten i fläkten. Det är ju till 95% täckt av recept och annat :)
11 svar · 2,2k läst
·
M
Anonymiserad 137805: nä nån dold lösning vet jag inte om
4 svar · 3,1k läst
·
A
Anonymiserad 137805: nej
1 svar · 1,4k läst
H
hapazard: [citat] Jag har hängt om kylskåpsdörr, varierar säkert mellan modell och tillverkare hur svårt det är. På det samsungskåp jag hängde om var det lite pilligt men inte så väldigt farligt, tog en timma kanske...
6 svar · 1,2k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.