Hej,
Vi har precis köpt hus och behöver komplettera med ny bland annat ny tvättmaskin och torktumlare.
Två vuxna och två små barn kommer vara bosatta i huset.
Har fått några offerter från tretti.se och undrar nu om någon här på forumet kanske lite mer kunskap och synpunkter på val av produkter som tretti rekommenderat till oss.
I offert 1,2 & 3 ligger det även med en robotdammsugare (XIAOMI Roborock S6 MaxV)
Och i offert 3 & 4 ingår även samma robotdammsugare samt en avfuktare (Woods MRD10).
Vi har precis köpt hus och behöver komplettera med ny bland annat ny tvättmaskin och torktumlare.
Två vuxna och två små barn kommer vara bosatta i huset.
Har fått några offerter från tretti.se och undrar nu om någon här på forumet kanske lite mer kunskap och synpunkter på val av produkter som tretti rekommenderat till oss.
I offert 1,2 & 3 ligger det även med en robotdammsugare (XIAOMI Roborock S6 MaxV)
Och i offert 3 & 4 ingår även samma robotdammsugare samt en avfuktare (Woods MRD10).
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Produkter som diskuteras: "avfuktare"
Avfuktare
Nedan presenteras vårt sortiment av avfuktare. Avfuktare är viktiga verktyg för att upprätthålla en hälsosam och behaglig inomhusmiljö, särskilt i utrymmen som källare, tvättstugor eller badrum, där fuktighetsnivåerna kan vara höga.
Läs mer
F
fredrik.johansson
Husägare
· Skåne
· 1 770 inlägg
fredrik.johansson
Husägare
- Skåne
- 1 770 inlägg
Jag har tvättmaskinen i alternativ 3 och är nöjd. Tvättar rent, har vettiga tvättprogram som inte måste ta 4h, låter kanske lite mer än den 20 år gamla mielen den ersatte, men helt ok.
Betalade ungefär lika mycket för ca ett år sedan. De där ”ordinarie” priserna hoppas jag inte någon betalar, det är ju bara fiffel...
Betalade ungefär lika mycket för ca ett år sedan. De där ”ordinarie” priserna hoppas jag inte någon betalar, det är ju bara fiffel...
Tack för ditt svarF fredrik.johansson skrev:Jag har tvättmaskinen i alternativ 3 och är nöjd. Tvättar rent, har vettiga tvättprogram som inte måste ta 4h, låter kanske lite mer än den 20 år gamla mielen den ersatte, men helt ok.
Hittade en till maskin från 8 serien som har lite mer funktioner så som iDOS och Home connect.
Ska se om jag kan få den för samma pris som alternativ 3
https://www.tretti.se/vitvaror/tvattmaskin/frontmatad-tvattmaskin/product/bosch-wawh26i9sn/
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden