Hej,

Vi har precis köpt hus och behöver komplettera med ny bland annat ny tvättmaskin och torktumlare.
Två vuxna och två små barn kommer vara bosatta i huset.
Har fått några offerter från tretti.se och undrar nu om någon här på forumet kanske lite mer kunskap och synpunkter på val av produkter som tretti rekommenderat till oss.

I offert 1,2 & 3 ligger det även med en robotdammsugare (XIAOMI Roborock S6 MaxV)
Och i offert 3 & 4 ingår även samma robotdammsugare samt en avfuktare (Woods MRD10).

Tre erbjudanden på vitvaror med tvättmaskiner och torktumlare från Bosch och LG, med priser och rabatter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Två erbjudanden från webbutik med bilder av BOSCH tvättmaskin och torktumlare, inklusive priser och specifikationer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

P
3an skulle jag ta
En bra maskin till ett vettigt pris
4 o 5an är oc bra men varför betala så mycket mer för lite finesser

• Gilla
Lagerlasse
  • Laddar…
electroluxaren skrev:
3an skulle jag ta
En bra maskin till ett vettigt pris
4 o 5an är oc bra men varför betala så mycket mer för lite finesser
Tack för din input. Det lutar åt alternativ 3.

Frågan är hur mycket bättre maskinen i offert 4 & 5 är eftersom den kostar över 19.000:- i vanliga fall.

F
Jag har tvättmaskinen i alternativ 3 och är nöjd. Tvättar rent, har vettiga tvättprogram som inte måste ta 4h, låter kanske lite mer än den 20 år gamla mielen den ersatte, men helt ok.
Betalade ungefär lika mycket för ca ett år sedan. De där ”ordinarie” priserna hoppas jag inte någon betalar, det är ju bara fiffel...

• Gilla
Lagerlasse
  • Laddar…
F fredrik.johansson skrev:
Jag har tvättmaskinen i alternativ 3 och är nöjd. Tvättar rent, har vettiga tvättprogram som inte måste ta 4h, låter kanske lite mer än den 20 år gamla mielen den ersatte, men helt ok.
Betalade ungefär lika mycket för ca ett år sedan. De där ”ordinarie” priserna hoppas jag inte någon betalar, det är ju bara fiffel...
Tack för ditt svar (y)

Hittade en till maskin från 8 serien som har lite mer funktioner så som iDOS och Home connect.
Ska se om jag kan få den för samma pris som alternativ 3 :)

https://www.tretti.se/vitvaror/tvattmaskin/frontmatad-tvattmaskin/product/bosch-wawh26i9sn/

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.