Övrigt Off Topic
LaT: [citat] Nja, det här var ju inte långsökt, utan tvärtom faktiskt bevisat att tobaksindustrin gjorde just det.
Telefu: Tror det ser ut som Dykare, vattenlevande skalbagge. Den inhemska kackerlackan i Sverige (finns nog i Finland), Skogskackerlackan, lever utomhus. Dock inget skadedjur som den tyska kackerlackan.
ricebridge: [citat] Astigmatism? Amatör. Här ser du grabben som inget djupseende har och som [citat] Då är vi två!!
Daniel 109: Även miljöpartiets ledning gör ju vad de kan för att föra en realistisk polerik trotts att de har tomtar som medlemmar. Det är väljarna som är viktiga, inte medlemmarna.
richardtenggren: Vi har solfilm på den primära bilen, gjort på firma och på vår "andra"-bil så satt det Solarplexus när vi köpte den, vilket var bra för hunden. Men det är fult, ger dålig sikt när det är mörkt, går inte att köra ner rutorna och det skallrar ibland, så nu kör vi utan på den. Så jag skulle aldrig köpa Solarplexus i alla fall.
Korvgubbe: [citat] Det finns magnetiska "Ingen reklam, tack" skyltar. En sådan kan ju vara en lösning, då man kan välja själv när man vill ha reklam, och när man inte vill ha det. Vill man vanligtvis ha reklam så kan man låta skylten sitta på insidan, reser man bort en period kan man sätta den synligt och slipper en massa reklam som samlas på hög. Kräver ju i och för sig att man har en
mrVoodoo: Usch, betongdamm är riktigt tråkigt, som alla är inne på skulle du nog inte behövt göra någonting själv utan tagit kontakt med hyrservärd mm som redan nämnts i tråden. Betongdamm är ett jä##a h#####e. En dum grej är nog tyvärr att du torkade först, du skulle ha dammsugit först, eller rättare sagt nån annan skulle ha dammsugit först. Har man väl blött upp det är det ett
Donald-Duck: [citat] Den juridiska innebörden är solklar. Det är fortfarande 50 km/h som gäller, och du begår inget lagbrott om du kör 50 km/h på en "max 30" sträcka. Men, det kan förekomma farthinder på en "max 30" sträcka som går bra att köra över i 30 km/h och som inte går så bra att köra över i 50 km/h. Och om du då skadar bilen för att du kört snabbare än de rekommenderade 30 km/h
Staffans2000: [citat] Dessa gynnarna ligger inte på latsidan de heller! https://www.google.se/search?client=tablet-android-lenovo&tbm=isch&sa=1&ei=KKgFW7GrL8O26AT2sLbYBw&q=family+guy+amish+barn+gif&oq=family+guy+amish&gs_l=mobile-gws-wiz-img.1.1.0i19l5.1763.4790..8167...0....472.1172.3j0j2j0j1......0....1.........0j35i39j0i67j0i30.SBn0G0jscbg=#imgrc=HPmBFr8WqqCJWM:
Stefan1972: Är den i trafik och inte avställd så debiteras ingen sådan avgift separat. Då ingår den i skatten som även den ska betalas såklart.
Nötegårdsgubben: [MEDIA=youtube]jA1kaFgLuh0[/MEDIA]Oh. Society is to blame.
galento: Härliga bilder , lägg gärna ut från årets motordag också (y)(y):D
heimlaga: [citat] Det där är en fèileadh beag också kallad small kilt. Uppfunnen så sent som i mitten på 1700-talet. Sannolikt uppfunnen av en engelsman som hette Thomas Rawlinson.
Klasklättermus: [citat] haft problem att dom vittrar sönder.
H-Thomasson: Det blir fina marsahaller av oljan på vintern. Återanvänd en gammal marshallburk eller liknande som oljan hälls i och en bit papper som är dränkt i olja (som veke) så har ni en fin marshall, gratis dessutom
Troberg: [citat] Ska jag vara ärlig så har jag min hylla till spelkonsoller... Jag funderar på att göra en i kraftig lexan, och sedan ha en ledlist i bakkanten. Det skulle kunna bli hur coolt som helst...
Nol: I want to thank you all for all help and advices I have talked to my garage in Holland and it is no problem to drive back to Holland as long as there is oil in the engine, the flashing of the oil light is just to remember that service is needed. I already made an appointment with my garage to do the service when I come back Again thank you all
D09: Det blev en begagnad oset 20r :) Fick hjälm och kläderna med i köpet :) Mycket nöje för pengarna, sommaren är räddad! =P
BosseHansson: Airbike kan vara alternativ till klassisk motionscykel.
hscn: [citat] Tellus har rostfria industrihjul. Bra kvalitet på produkter enligt min erfarenhet men brukar inte vara billiga. Har dock inte köpt rostfria. http://www.tellus.se/produkt-kategori/hjul-7/industrihjul/
mexitegel: Inte en aning, men skaffa tex appen SoundHound och håll fram luren vid tvn nästa gång.
Sir James: Tack, verkar ju stämma bra... Bara att börja vara mer på sjön helt enkelt
nancysh: [citat] Ah det kanske är ett alternativ det me, ska fundera - tack!
Shakula: Radion, Festool sticksåg samt kanske en del blocknycklar är jag intresserad av om du vill sälja det. Annars håller jag nog med om att det är bäst sätta in maskinerna på Tradera med startbud och låta marknaden sköta resten. Hur du än gör kommer det innebära jobb för att omsätta det till pengar. Glömde skriva, kanske inte så dumt att stå på loppis och sälja, men kräver lite av
Holmspel: http://www.vibilagare.se/nyheter/bilfragan-likvardig-service-hos-oberoende-verkstader Hur det fungerar med just privatleasing är jag osäker på då du faktiskt inte äger bilen utan egentligen bara hyr den.