hsd
Är det ett svampår i år
 
  • Svampar växande på stammen av ett träd vid en park.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Kommer det lite värme så tror jag nog det kan bli hyfsat.
Har sett en del soppar hittills.
 
Kommer bli ett kanon år för svamp i September. I alla fall i Småland. Perfekta förutsättningar nu.
Och jäklar va blåbär det har kommit!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.