hsd #1 Medlem · Kalmar län, Östra Götaland · 7 154 inlägg 1 sep 2018 00:29 hsd Medlem Kalmar län, Östra Götaland 7 154 inlägg 1 sep 2018 00:29 #1 Är det ett svampår i år Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
K knipo #2 Husägare · Skåne · 2 737 inlägg 1 sep 2018 00:45 knipo Husägare Skåne 2 737 inlägg 1 sep 2018 00:45 #2 Kommer det lite värme så tror jag nog det kan bli hyfsat. Har sett en del soppar hittills.
G Ganescha #3 Husägare · 2 069 inlägg 1 sep 2018 06:05 Ganescha Husägare 2 069 inlägg 1 sep 2018 06:05 #3 Kommer bli ett kanon år för svamp i September. I alla fall i Småland. Perfekta förutsättningar nu. Och jäklar va blåbär det har kommit!!
Kommer bli ett kanon år för svamp i September. I alla fall i Småland. Perfekta förutsättningar nu. Och jäklar va blåbär det har kommit!!