4 306 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Snöslunga Stiga Snow Patrol 827, Techumse
Har en Toro 824 från 88 med Tecumseh 8hk vilket möjligen är en likadan motor, den går väldigt mycket bättre med alkylat än 95. Som olja kör jag med helsyntet 5/40 av Swedols egna märke. Inte för att jag specifikt anser den bättre än nån annan men kör alla bilar på den och har alltid nån dunk hemma. Har haft den i 8 år och körde på 95 först några år, sedan alltid alkylat eftersom den startar bättre, går jämnare och luktar just ingenting. På 95 luktade det 2-taktare.
Klicka här för att svara