KnockOnWood
KnockOnWood: Mikä profiili on paneelilaudoilla, onko se ehkä Z-paneeli? Tässä on menekki siinä tapauksessa (mutta kannattaa ajatella myös mahdollinen hukka): [bild] Katon osalta luulen, että tavallinen raakapontti plus trapezpelti on yksinkertaisempi ja halvempi: http://www.gsbyggvaror.se/?page=product&category=24&product=674#product En tiedä, tarvitaanko väliin huopaa, mutta uskon ettei
3 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
Thomas Houltzén
Thomas Houltzén: [citat] Kuten muissa viesteissä on mainittu, savitiileen kiinnittäminen on hankalaa. Koolaukset kiinnitetään lattiaan ja kattoon. Jos kyseessä on lisäeristys, on parempi laajentaa perustusta sisäpuolella ja muurata uusi sisäseinä leca- tai siporex-tiilistä noin 30 mm ilmarako väliin jättäen. Bonuksena saadaan kauniit syvät ikkunasyvennykset, jotka voi kaareuttaa. Eristys toimii
7 vastausta · 5,9k lukukertaa
Åsa Lund
Åsa Lund: Miksi et maalaisi sen sijaan? Valkoinen lasyyri?
1 vastaus · 1,2k lukukertaa
D
Derbyboy: [citat] Saat useita ”keskiosia” myös tuolla koneella. Jos haluat välttyä keskiosilta, sinun täytyy jyrsiä tappi- tai vastaavalla jyrsimellä. Tällaisen urajyrsimen etuna on, että ura on automaattisesti suora ja täsmälleen yhtä syvä.
12 vastausta · 5,6k lukukertaa
·
Theflyingsheriff
Theflyingsheriff: Missä ohjelmassa olet tehnyt piirustuksen?
1 vastaus · 6,9k lukukertaa
·
Jonatan79
Jonatan79: Ota drinkki ja fjöl pois! Tai, raaputa irti ja lähetä vähän materiaalia ”pitäisikö-minun-kuolla-aikaisin-laboratorioon” Örkelljunga kun tulette kotiin såsse-Svärje!
2 vastausta · 7,0k lukukertaa
·
P
Anonymiserad 282960: Hei! Asun asunnossa ja käytän yhtä huoneista ateljeena. Tähän asti olen käyttänyt tavallista muovikalvoa, jota maalarit käyttävät katon, seinien ja lattioiden peittämiseen. Sitten pahvia ja maalausmattoa. Se ei toiminut hyvin. Nyt ajattelin käyttää paksua rakennuskalvoa kattoon, seiniin ja lattiaan ja sitten maitopahvikerros lattiaan. Sen jälkeen käytän karkeaa pölynimuria
0 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
U
uno83: [citat] Ei, jos se tehdään, se on tehtävä jonkun asiantuntijan laskemana ja rakennesuunnitelma laadittuna jne, ja se ei tunnu taloudellisesti perustellulta käyttää sellaista rahaa pieneen hommaan. Ainoa tarkoitus sille olisi saada lisää metri sisäseinän käyttökelpoista tilaa. M21 riittää korkeudeltaan minulle, kun olen 201 cm. Se on muutama cm yli, ja se on "normaali" korkeus,
6 vastausta · 4,1k lukukertaa
·
R
Ragganof: [citat] Vaikeaa piirtää puhelimella. Mutta kyseessä on kellari raakalaatasta, jossa on 8" kattopalkit ja eristys. Rakenne, jota mietin nyt, on ensin alusta lattia, jossa lattialastulevy. Kiinnitän sitten 3" teräsrunko seinäksi, jossa on kaksinkertainen kipsilevy tai Osb + kipsilevy Sitten 2" kattopalkkeja, jotka kiinnitetään teräsrunkoon, joka tuetaan pienellä puupalalla. Ripustetaan
5 vastausta · 2,7k lukukertaa
·
P
P-son83: Puhut siis sisäkatosta ja mahdollisesti sisäseinistä?
4 vastausta · 9,5k lukukertaa
Rabbithole
Rabbithole: Toki, raudoitusverkko. Se on varmasti oppaassa. Tyyliin tällainen: [MEDIA=youtube]h9OOw1V-ing[/MEDIA]
3 vastausta · 4,5k lukukertaa
·
J
Johan41: Hei Anders! Sinulle on tullut vastaan samanlaisia ongelmia. Okei, siis tulpit ja pitkä vatupassi, jotta varmistat, että seinä on suora. Kiitos!
5 vastausta · 5,0k lukukertaa
J
Johan456: Katsoin linkkiä koskien armaturer. Minä katselisin toista merkkiä. On paljon asioita, joita täytyy ottaa huomioon, ja minusta heidän armaturensa tuntuvat olevan sellaisia: valovirta: Mitataan lumenina, ”kuinka paljon valoa saat ulos”. Täällä Watteilla (W) ei ole niin paljoa merkitystä. Väri lämpötila: mitataan Kelvineinä (K). Hehkulamppu on 2700K. Mielestäni pitäisi valita
11 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
J
justusandersson: Edellyttäen, että kerrosten välissä on puupalkisto (mikä ei ole mielestäni todennäköistä), arvioini pysyy samana, että punaisella merkityt seinät ovat kantavia.
7 vastausta · 8,2k lukukertaa
·
M
Mixa: [citat]
4 vastausta · 4,9k lukukertaa
·
M
4 vastausta · 4,9k lukukertaa
·
Keexet
Keexet: Ei hintoja? Ei ÅF? Ostitko suoraan sivustolta? 15mm näyttää olevan yleinen, ja vaikka saattaisi olla mahdollista käyttää 16mm-levyjä, tuntuu siltä, että jos tilaa sillä tavalla, sen pitäisi olla tismalleen oikein, muuten voi yhtä hyvin tehdä jotain puolittaista itse. Ajattelen laittaa rivin mosaiikkia "listaksi" (lopetus), mahdollisesti metallitangon "muotina", jotta siitä tulisi
2 vastausta · 1,4k lukukertaa
A
Ace83: Hei! Minulla on 2 levyä, jotka ovat ikkunan alla paneelissa, ne eivät ole tiiviitä ja ovat yleisesti ottaen lahoja. Mitä pitäisi ostaa niiden korvaamiseksi? Mitä materiaalia pitäisi käyttää? Aiomme vaihtaa koko paneelin ensi vuonna, mutta siihen asti emme halua saada lisää kosteutta sisään. [bild]
0 vastausta · 815 lukukertaa
·
mattiasp
mattiasp: [citat] Se on, jos jostain syystä aiot sahata sen makaa tasaisesti pöydällä.
20 vastausta · 14,5k lukukertaa
·
Lizzardo
Lizzardo: [citat] Kiitos avustasi
4 vastausta · 1,8k lukukertaa
L
largab: [citat] Eps16:n kanssa lattia asennetaan suoraan päälle (puu, laminaatti, laatat). Tasoitusmassa vain, jos tarvitset kaltevuutta. Lue eri järjestelmien käyttöohjeet, ne ovat ladattavissa pdf-muodossa.
7 vastausta · 6,5k lukukertaa
J
Johan456: Sanon kuten yleensä, gipsbruk! Olen korjannut samanlaisia ja jopa suurempia juttuja sillä. Ehkä on helpompaa jollain muulla aineella, sitä en tiedä, mutta gipsbruk on helppo työskennellä.
7 vastausta · 4,4k lukukertaa
·
C
cpalm: [citat] Kyllä, ja kuten se on asennettu, sen kantokyky on huonompi kuin siinä olevat 45x70, koska siinä ei ole mitään estämässä sen taipumista heikossa suunnassa.
8 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
J
Johan456: Sellaisen olen tehnyt paljon, ja kuten ihmiset sanovat, käytä Gipsbruk. Olen käyttänyt eri merkkejä, byggmax toimi yhtä hyvin, joten älä osta kallista. Tee siitä hieman märkää ja heitä sisään, käytä kahta leveää lastaa. Levitä sitten tasaisesti. Sitten se kutistuu, jolloin lisäät uudestaan, sitten tasoite. Liotusta en ole koskaan tarvinnut, vaikka olen käsitellyt noin 100
12 vastausta · 7,0k lukukertaa
·
J
justusandersson: Ei ole mitään etua sekoittaa pilareiden perustuksia (olettaisin plintit) laatan kanssa. Jos haluat tehdä niin, sinun täytyy valaa reunavahvistettu laatta. Olemassa olevat pilarit muodostavat ulkoseinän perustan.
4 vastausta · 3,3k lukukertaa
V
vectrex: [citat] Ainakin yhtä hyvä kuin husfix. Joten mennään!
21 vastausta · 3,6k lukukertaa
·
J
justusandersson: Leca-kivet päätykolmioissa pitäisi raudoittaa tietyissä kerroksissa. Tavallisesti käytetään erityistä kaksilankaista raudoitusta. Löydätte kaiken tarvittavan tiedon leca-kiven käsittelystä osoitteessa weber.se. 12 cm paksujen leca-kivien muuraaminen vaatii hieman harjoittelua hyvän lopputuloksen saavuttamiseksi. Mexi-kiven ominaisuudet muistuttavat kevyttä betonia. Tarkoituksena on
7 vastausta · 1,2k lukukertaa
J
JariKinnunen: Kiitos Justus. Minun täytyy luottaa rakennusinsinöörin lausuntoon siitä, että tässä tapauksessa sitä ei tarvita, katso yllä.
9 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
T
Tostarp: Story kiitos vastauksista :-) Tunsin, että olin jumissa, mutta nyt minulla on erittäin hyviä vinkkejä siitä, miten voin tuntea oloni turvalliseksi, ettei tavarat putoa seuraavassa myrskyssä...
5 vastausta · 9,7k lukukertaa
S
Plupp 170879: Voin vinkata, että on myös olemassa 12mm vaneria pontilla. Se on tietysti kalliimpaa, mutta voi ehkä olla sen arvoista, jotta ei tarvitse laittaa palasta levyä taakse.
11 vastausta · 8,4k lukukertaa
·
B
bjorsi: Seinä ei ollutkaan niin huokoinen. Piti naputtaa tulppa sisään vasaralla, vaikka porasin oikealla poranterän halkaisijalla. Nyt kiinnike on paikoillaan.
12 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.