Hei!

Olen tällä hetkellä AirBnB-paikassa Israelissa ja valitettavasti olen huomannut, että yksi asunnon ovista on hieman rikki ja siitä törröttää materiaalia, mikä tekee minut hieman huolestuneeksi. Joissakin maissa on käytetty asbestia paloväliovissa, ja ehkä joku teistä tietää, voisiko etenkin alla oleva valkoinen muistuttaa asbestia?

Asbesti paloväliovissa näyttää tältä: https://www.airsafe.net.au/news/asbestos-fire-doors-dont-put-yourself-risk

Exposed-asbestos-door-core.png

Kiitos!

Karl

Kuvia kyseisestä paikasta:

• Rikkinäisen oven reuna, josta näkyy esiin työntyvä valkoinen materiaali. Kuva liittyy huoleen mahdollisesta asbestista ovessa.
  • Oven alareuna, josta pilkistää vaalea materiaali, joka epäilyttää asbestina. Oven puupinta ja repaleinen kohta näkyvät selvästi.
  • Ovikarmit ja ovilevy, josta osittain pilkistää vaalea, repaleinen materiaali.
  • Oven alareuna, jossa näkyy vaurio. Materiaali irtoaa ja paljastaa mahdollisesti vaarallista ainetta, kuten asbestia.
  • Lähikuva vaurioituneen oven reunasta, jossa näkyy paljaana olevaa materiaalia, mahdollisesti asbestia, huoneiston lattialla Israelissa.
Olen liian huonosti perillä vastatakseni, onko kyseessä asbesti. Mutta jos et ala purkaa ovea ja aiot jatkaa asumista siellä muutaman vuoden, se on lähes täysin vaaratonta - asbesti tai ei.

Ota drinkki ja fjöl pois! Tai, raaputa irti ja lähetä vähän materiaalia ”pitäisikö-minun-kuolla-aikaisin-laboratorioon” Örkelljunga kun tulette kotiin såsse-Svärje!

• Tykkään
He3 ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.