4 487 lukukertaa ·
3 vastausta
4k lukukertaa
3 vastausta
Materiaali kodinhoitohuoneen seinään?
Hei,
Aiomme kunnostaa pesutuvan kellarissamme (ei salaojitusta, joten ei puumateriaaleja jne.). Seinien pitäisi olla mahdollisimman samankaltaisia kuin nykyiset valkoiset seinät. Mitä minun tulisi huomioida, kun teen tätä työtä? En tiedä paljoa, joten kaikki vinkit ovat tervetulleita.
Jos rappaus (kuten artikkeli vihjaa) on vaikeaa, olen avoin vain naputtelemaan pois, hiomaan ja maalaamaan. Ei haittaa, jos seinä on epätasainen. Mutta haluan ymmärtää, vaikuttaako se jotenkin kosteuteen jne.
Kiitos paljon!
Aiomme kunnostaa pesutuvan kellarissamme (ei salaojitusta, joten ei puumateriaaleja jne.). Seinien pitäisi olla mahdollisimman samankaltaisia kuin nykyiset valkoiset seinät. Mitä minun tulisi huomioida, kun teen tätä työtä? En tiedä paljoa, joten kaikki vinkit ovat tervetulleita.
- Kylmäkellari
- Rakentajat asentavat ilmanvaihdon
- Ajattelin seurata tätä artikkelia rappauksen osalta: https://www.dinbyggare.se/putsa-en-innervagg/ - onko tässä jotain muuta, mitä pitäisi huomioida? Erityisesti materiaalivalintaan liittyen, kun kellarissa saattaa olla kosteutta?
- Kun maalaan myöhemmin, mitä minun pitäisi silloin huomioida? Jokin erityinen maali siihenkin?
Jos rappaus (kuten artikkeli vihjaa) on vaikeaa, olen avoin vain naputtelemaan pois, hiomaan ja maalaamaan. Ei haittaa, jos seinä on epätasainen. Mutta haluan ymmärtää, vaikuttaako se jotenkin kosteuteen jne.
Kiitos paljon!
Viimeksi muokattu:
Kaikkitietävä
· Västra Götaland
· 12 296 viestiä
Puhdista koko seinä samalla, myös olemassa oleva pinta. Maalaamiseen käytetään silikaattimaalia.
Kuulin jotain siitä, että tarvitaan verkko, joka naulataan kiinni. Pitääkö paikkansa?
Paras vastaus
Kaikkitietävä
· Västra Götaland
· 12 296 viestiä
Toki, raudoitusverkko. Se on varmasti oppaassa. Tyyliin tällainen:
Klikkaa tästä vastataksesi