Hei,
Aiomme kunnostaa pesutuvan kellarissamme (ei salaojitusta, joten ei puumateriaaleja jne.). Seinien pitäisi olla mahdollisimman samankaltaisia kuin nykyiset valkoiset seinät. Mitä minun tulisi huomioida, kun teen tätä työtä? En tiedä paljoa, joten kaikki vinkit ovat tervetulleita.
  • Kylmäkellari
  • Rakentajat asentavat ilmanvaihdon
  • Ajattelin seurata tätä artikkelia rappauksen osalta: https://www.dinbyggare.se/putsa-en-innervagg/ - onko tässä jotain muuta, mitä pitäisi huomioida? Erityisesti materiaalivalintaan liittyen, kun kellarissa saattaa olla kosteutta?
  • Kun maalaan myöhemmin, mitä minun pitäisi silloin huomioida? Jokin erityinen maali siihenkin?

Jos rappaus (kuten artikkeli vihjaa) on vaikeaa, olen avoin vain naputtelemaan pois, hiomaan ja maalaamaan. Ei haittaa, jos seinä on epätasainen. Mutta haluan ymmärtää, vaikuttaako se jotenkin kosteuteen jne.
Kiitos paljon!

• Kellarin pesutupa, jossa on pesukone, tilapäisiä puupalkkeja ja osittain maalatut seinät; työprojekti puutteellisen ilmanvaihdon parantamiseksi.
  • Kellarin seinä, jossa näkyy kulunut rappaus ja mahdollisia kosteusvaurioita. Oikealla sähköjohdot roikkuvat alas seinältä.
Viimeksi muokattu:
Puhdista koko seinä samalla, myös olemassa oleva pinta. Maalaamiseen käytetään silikaattimaalia.

• Tykkään
Claes Sörmland
  • Laddar…
Kuulin jotain siitä, että tarvitaan verkko, joka naulataan kiinni. Pitääkö paikkansa?

Paras vastaus

Toki, raudoitusverkko. Se on varmasti oppaassa. Tyyliin tällainen:

• Tykkään
alexander___
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.