P
Hei!

Asun asunnossa ja käytän yhtä huoneista ateljeena. Tähän asti olen käyttänyt tavallista muovikalvoa, jota maalarit käyttävät katon, seinien ja lattioiden peittämiseen. Sitten pahvia ja maalausmattoa. Se ei toiminut hyvin.

Nyt ajattelin käyttää paksua rakennuskalvoa kattoon, seiniin ja lattiaan ja sitten maitopahvikerros lattiaan. Sen jälkeen käytän karkeaa pölynimuria ylijäämän maalin imemiseen.

Mitä teippiä minun pitäisi käyttää? Miten tehdä kestävä muoviovi, tai onko parempia vaihtoehtoja olemassa. Huoneessa ei ole ovea ollenkaan.

Viimeksi muovi nousi ja irtaantui seinistä ja muovioveen tuli ilmapaine ja näytti siltä, että se voisi puhjeta. Tarvitsen vinkkejä ja neuvoja siitä, miten tämä voidaan estää.

Mieluiten haluan, että se pysyy kunnolla muutaman kuukauden ilman, että minun tarvitsee tehdä se uudelleen. En halua murehtia, että maali pääsee läpi. Sen pitää olla hyvin tehty yksinkertaisesti.

Jälkikäteen voin tehdä pieniä korjauksia tarvittaessa. Syynä muovin käyttöön on se, että maaliroiskeet voivat aiheuttaa sen, että minun täytyy kitata laajasti jne. Ymmärrät varmasti.

Miten minun pitäisi edetä?

Kapea eteinen puulattialla ja valkoisilla seinillä, ruskea tuoli sivussa. Näkyvissä tukeva harmaa ovi ja valkoinen vaatekaappi. Ateljeehuone, jossa on maalipurkkeja ja kangas lattialla. Lattia on puuta ja huoneessa on kaapit ja pari ikkunaa. Huoneisto, jossa on ateljee, pino maalipurkkeja, muovikalvoa ja värikäs taideteos nojallaan seinää vasten. Tyhjää huonetta, jossa lattialla muovikalvo ja levyt. Nurkassa paljon maalipurkkeja ja puulavoja nojaamassa seinää vasten.

Kiitos etukäteen!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.