Senaste aktiviteten
-
RRenoveringstjejen svarade i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Ser verkligen underbart ut! Jag jobbar på att successivt plantera igen min lilla stugtomt. Men jag har en lott med odlingar av grönsaker...
-
kashieda svarade i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Prova att lägga grön asfalt iställt. -
kashieda skrattade åt Baba_yagas inlägg i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Vill inte låta dryg, men i mina ögon, kallar jag inte det en gräsmatta 90% ogräs o annat skit. Du får helt enkelt börja från början... -
kashieda gillade ajn82s inlägg i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Dra upp ogräs, klipp och gödsla till våren -
Kklimt gillade Fairlanes inlägg i tråden Dolt fel - hur ser processen ut? Är det värt att dra igång det ens?.Processen är den att man först konstaterar om man tror att det dolt fel föreligger, om ja så går man till säljaren (mäklaren har inget...
-
RRenoveringstjejen gillade krambriws inlägg i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Vi har dom senaste åren, +10 säkert, börjat med att spara olika arealer av gräsmattan från klippning där det fritt får växa upp som typ...
-
Mikael_L svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Det är som jag också uppfattat de. T.ex. fick inte heller gasbilar ha mer än typ 9 liters reservtank för att kunna klassas in i den... -
EElroboten svarade i tråden Jämför elförbrukning."9 800 kWh, villa i Västra Götaland, 166 m², 27% mindre än genomsnittet ..." En medlem har fyllt i sin elförbrukning. Jämför din...
-
Kklimt gillade Thomas59s inlägg i tråden Dolt fel - hur ser processen ut? Är det värt att dra igång det ens?.Det spelar ingen roll vem som gjort lagningen. Är det ett ”dolt fel”, vilket det inte är, är det den som sålde till dig som är ansvarig...
-
Kklimt gillade uselesss inlägg i tråden Dolt fel - hur ser processen ut? Är det värt att dra igång det ens?.Punkterad ångspärr ger inte kalldrag. Låter mer som en dålig reparation i största allmänhet. Men för att klassas som "dolt fel" enligt...
-
Kklimt gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Dolt fel - hur ser processen ut? Är det värt att dra igång det ens?.Nu när du har hittat en äldre dålig reparation, har ni haft en stor kostnad för att laga den punkterade ångspärren? Varför i så fall...
-
lunnabo svarade i tråden Användande av badrummet efter dess livslängd - vårdslöshet?.Jag gissar att HD aldrig skulle bevilja prövningstillstånd. Vilken principiell Rättsfråga är det som behövder redas ut?... -
Hhempularen svarade i tråden Sne golvbrunn.Bilden visar en spånskiva med fall. Men hur är brunnen monterad? Den skall inte vara monterad i spånskivan. Brunnen skall sitta fast i...
-
Jag vill minnas att den lilla tanken krävdes för att få räknas som elbil. Med en större tank hade den inte varit berättigad till samma... -
Kkrambriw svarade i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Vi har dom senaste åren, +10 säkert, börjat med att spara olika arealer av gräsmattan från klippning där det fritt får växa upp som typ...
-
Mikael_L svarade i tråden Krav på effektavgift för el avskaffas - är ni lyckliga?.Denna tråden har blivit rätt konstig, och snurrar väl mest runt saker som är ganska långt från rubriken. Men jag tänkte avrunda med lite... -
GDet är en växt, ett träd. Vilka andra växter ska vi begränsa för att grannen har problem med dem? Jag klarar inte doften från hägg och...