Senaste aktiviteten
-
HHar för mig att en värmeslinga drar ca 10-20W per meter(ni behöver inte läxa upp mig om det skulle vara wh eller något annat, vill man...
-
Demmpa svarade i tråden Yale kodlås balkongdörr.Det kodlåshandtaget ska enligt tillverkaren monteras på insidan. Det finns även ett smart kodlåshandtag som också ska monteras på... -
Ddodge75 skrattade åt Baba_yagas inlägg i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Vill inte låta dryg, men i mina ögon, kallar jag inte det en gräsmatta 90% ogräs o annat skit. Du får helt enkelt börja från början...
-
Ddodge75 gillade Renoveringstjejens inlägg i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Vilken tur att du bor på en plats där du har tillgång till obegränsat med vatten. Säljer du gräsmatta på rulle eftersom du verkar odla...
-
[SKPG]Zamora svarade i tråden Familjen får plats på 35 kvadrat – och har ändå bastu.Bastulavarna läste jag var designade att kunna göra om till sängar, men hur fräscht det är att sova där ställer jag mig tveksam till... -
PPeter Johansson9371 gillade Farstatjej90s inlägg i tråden Dolt fel - hur ser processen ut? Är det värt att dra igång det ens?.Om ingen skada finns, vad tänker du att processen ska leda till? Du kan rimligen inte få någon ersättning för att tejpa upp lite plast...
-
DÅterigen så kommer du med personangrepp vad är det för fel på dig?
-
MMartin Lundmark svarade i tråden Jordtag till reservkraftsomkopplare.Hej Du måste studera ett skeende som gradvis kan pågå i flera perioder eftersom de eventuella resonanssvängningar och utklingande...
-
MNej, jag har inte bestämt vem jag ska rösta på i de olika valen. Det är ju enklare att veta vilka man inte vill ska få mer inflytande...
-
EErik Magnus5 svarade i tråden Entreprenör grävde vattenledning för grunt..Jag tror det går att lägga en värmeslinga efteråt invändigt i röret ( behövs en T koppling inne samt specialpackning). Jag har en...
-
HByggde en mindre byggnad på ca 30 m2 som inte skulle göras färdigt invändigt på ett par år använde hålband och ankarskruv noll problem...
-
mikethebik gillade SågspånPappspikEternits inlägg i tråden Entreprenör grävde vattenledning för grunt.....går ledningen under gårdsplanen snöröjs ytan sannolikt på vintern, vilket gör att tjälen går djupare än på oröjd mark. Då är en... -
AAvemo svarade i tråden Jordtag till reservkraftsomkopplare.Då har du studerat det mycket mer än jag. Jag har bara märkt att borrmaskinen blev väldigt oprecis i sin reglering. Men om det är just...