Senaste aktiviteten
-
HHarmagedon svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Gaaaahhh, för att det aldrig kommer något regn!
-
PHandlat till huset och hittat en ny favoritaffär 😍. Tyvärr lite för långt bort för att bli stamkund, men det finns byggvaruhandlare och...
-
PPin svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Den har jag väl besvarat för ett par inlägg sedan?
-
PPappa1986 svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Håller med dig helt. Som exempel, tidigare kunde man lyssna på Thomas Stenström. Men inte längre.....
-
BDroppade lite vatten på och det löstes upp direkt. Tänker att mögel inte hade betett sig så 🙂
-
V”Tant Anna” där jag handlade godis då jag var liten plockade godisarna en och en med en silverpincett och la dem i påsen. Hon hade de...
-
RRobert-san01 svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Som husägare finns det väl bara en sida man har råd att rösta på? Är aktiv lokalpolitiker så det är rätt klart i alla 3 val.
-
PPin svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Och varför inte imorgon?
-
VJag har inte läst hela tråden, så någon annan har säkert redan nämnt det här men jag saknar verkligen när tanten i kiosken plockade ihop...
-
HHarmagedon svarade i tråden Ruttet träd på tomten?.Ekar är extremt långlivade och deras dödskamp kan pågå i mer än hundra år. (Och är under tiden väldigt viktig för många andra arter) De...
-
SSwehiort skapade tråden Var tvungen att skarva akustikpanel. Hur kamouflera ”glipan”? i forumet Inredning.Jag har satt akustikpanel på en vägg i min källare där även rör för fjärrvärmen går in. Pga av detta var jag tvungen att kapa en liten...
-
PUppsalas bästa Italienska restaurang levererar som vanligt! Il Forno Italiano 👌🏻👌🏻👌🏻
-
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Vem är Ida och vad har hon lovat? -
SHej! Funderar på att riva innertak upp till nock. Bilder på vind med ca 1,4 m höjd, kök under. Tror ni det är ok att ta bort tak men...
-
Isakare svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jag tycker de som stör ett arrangemang oavsett höger eller vänster är parasiter. Jag var ju fullt medveten om att de som spelade skulle... -
PPin svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.https://www.migrationsverket.se/ordforklaringar/flykting.html Jag är bara budbärare… Du är inte flykting i Sverige förrän du genomgått...
-
TLåter lovande, beställd sedan början av veckan. 🍻🙌
-
RÄr man lite hård i magen kanske det ändå är en sån som behövs? 😂
-
RHandlat till huset och hittat en ny favoritaffär 😍. Tyvärr lite för långt bort för att bli stamkund, men det finns byggvaruhandlare och...
-
FredrikR svarade i tråden Den stora öltråden!.Hann med dess två innan läggdags. -
delux svarade i tråden Tagit bort kaminrör. Vad gör jag med schaktet?.Ska jag fylla schaktet med isolering och täcka igen hålet i skorsten? -
FredrikR svarade i tråden Den stora öltråden!.Låter lovande, beställd sedan början av veckan. 🍻🙌 -
PPligg85 svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Finns inget bättre än fristaden Sverige
-
Baba_yaga svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Röstar på SD, och jag är inte ens född i Sverige. Bott här i 45 år, kom hit som 5-åring. Det Sverige som fanns då, är för längesen borta... -
AAnneKerstin svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Min räkning från Vattenfall ska betalas första vardagen andra månaden efter. Jag betalade alltså junis förbrukning 3:e augusti.
-
Nötegårdsgubben gillade tommibs inlägg i tråden Sommarvattenpump – 12 V off grid eller lägga en kabel?.Även om det tar emot så skulle jag överväga att köpa en powerstation som du kan koppla en vanlig 230 V pump till. Det ökar utbudet av...