Senaste aktiviteten
-
AMan kan spänna direkt men de är väldigt försiktiga och stor risk att de undviker fällan om de löser ut den, de lär sig att den är...
-
MOch även för de utan FB.
-
[SKPG]Zamora svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Vi gör det -
DDatagubben svarade i tråden Bygga ut altan, markskruv.Är i just grus jag tänkte skruva ner de, men frågan är hur stabilt det blir sen med lite vikt på. Och om man kan kompensera annars och...
-
MMyckling svarade i tråden Den stora öltråden!.Då borde det bli en idag😀
-
ADå har du ju redan erfarenhet kring det som nändes tidigare dvs en rimlig dellast på dessa små enkla verk gör ofta nytta.
-
BBästerortarn gillade uselesss inlägg i tråden Dolt fel - hur ser processen ut? Är det värt att dra igång det ens?.Punkterad ångspärr ger inte kalldrag. Låter mer som en dålig reparation i största allmänhet. Men för att klassas som "dolt fel" enligt...
-
BBästerortarn gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Dolt fel - hur ser processen ut? Är det värt att dra igång det ens?.Nu när du har hittat en äldre dålig reparation, har ni haft en stor kostnad för att laga den punkterade ångspärren? Varför i så fall...
-
MMattsvart svarade i tråden Behöver hjälp att hitta rätt låskista till min förådsdörr.Kan få dom här 2 gratis, en gissar jag är 310 och den andra ett 710 som väll är ett nödutrymningslås
-
Fairlane svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Tack, då är vi två Det är inte alls givet på något sätt. Det är givet för dig och ett antal ytterligare, men det är subjektivt, liksom... -
ATror du inte butikspersonalen har tagit i dem?
-
BDessutom är det enkelt att skydda ögonen men microplaster är inte lika enkelt att skylla sig emot.
-
BDet sprider mikroplast i stora mängder. Ståltråden rostar bort och försvinner.
-
Hheimlaga svarade i tråden Asfalt i pulver.Låter minst sagt skumt. Någonting i stil med finländska vägverkets reparationer av mindre vägar. I allra bästa fall håller reparationen...
-
Som femåring har du inget ekonomiskt privatliv eftersom föräldrarna är ansvariga för allt du gör. -
MMattsvart svarade i tråden Behöver hjälp att hitta rätt låskista till min förådsdörr.Hej I min välrd är en dörr som är 14år inte gammal😅 men det här är inte mitt område.. Tack alla för svar..
-
Jjonaserik svarade i tråden Eftermontera isolering bergvärme + genomföring.Brainslangar ska alltid isoleras ca 2 meter ut från grunden, detta för att om brain antager minusgrader, så ska inte grunden och...
-
SSaelen svarade i tråden Den stora öltråden!.Den bästa bastuölen (tillsammans med Kukko eller Fjälldimma
-
Eelmont svarade i tråden Mata utomhusbelysning från två håll med isolertransformator.Eller så matar du halva "slingan" från hus 1 och den andra från hus 2
-
DMan kan tycka mycket om just detta. En bil tex har många utgifter, ska man enbart räkna vad bränslet kostar för att få en kalkyl på vad...
-
DNej. Klart man man. Det är kostnaden för att få el till sitt hem, per kWh. Att det sedan varierar beroende på förbrukning ska man vara...
-
Hheimlaga svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Skulle jag låta mig trampas på sådär skulle det inte gå att leva här i Finland. Jag vill också påpeka att jag aldrig har blivit...
-
Anders243 svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv kockskärbräda i ek.Svar: X -Mörrum Jag skulle laga en saftig grillad Flankstek som skulle skivas och serveras från skärbrädan!