Senaste aktiviteten
-
DDilato gillade Bitterhetsakademins inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Man kan ju tänka sig att skära på utgiftssidan också, Sverige har tagit på sig många åtaganden som inte är nödvändiga, kostnader för...
-
DJaså? Flera studier har kommit fram till att exempelvis borttagandet av värnskatten i praktiken var självfinansierad. När det gäller...
-
DKostar lika mycket eller mer där jag bor längs med Norrlandskusten, område 2. Ett av Sveriges dyraste nätområden. EOn ockrar för fullt...
-
Don-T svarade i tråden Alla som gillar katter - räck upp en hand!.Fredagsfilmen för katterna -
13th Marine gillade Magnus E Ks inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Man kan inte ta några rationella ekonomiska beslut baserade på kWh-kostnaden om man bakat in den fasta avgiften, undantaget om det är... -
DDilato svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Heimlaga är ju en förtryckt finlandssvensk i sitt eget hemland då, visst ..
-
HLär väl inte snurra snabbare än vinkelslip? På en sån har jag kört och fick plocka lite tråd ur armar och ben (som man bör, så körde jag...
-
yonna svarade i tråden LLVP pris idag.Nu har jag fått offerten på papper och det blev inte så farligt: 25.935 inkl ROT och inkl ställning & plattor under utedelen. Det var... -
DEn StrongHand bordslåstång, så här i efterhand när jag har provat lite så skulle jag ha köpt två på en gång, jag gillar veven...
-
FNej det betyder inte i klartext att jag anser att det är fel att folk som bor utanför Sveriges gränser köper något överhuvudtaget. Det...
-
PPerOF svarade i tråden Hur gerar jag taklisten i dessa vinklar?HJÄÄÄLP!.Man delar vinkeln itu. Så om kröken är exempelvis 140 grader blir det 70 grader vardera. Då möts de bägge listerna halvvägs.Testa med en...
-
Oldboy svarade i tråden Angående färgsättning på knutar, sekelskifteshus..Nej, det är första ggn jag ser det, så antagligen inte vanligt. Jag kan förstå lusten att måla knutarna. :) Tror dock att med den mörka... -
FDet sprider mikroplast i stora mängder. Ståltråden rostar bort och försvinner.
-
Ffribygg svarade i tråden Stålborste till röjsåg för att rensa ogräs.Det stämmer nog, själv har jag varit mer orolig för mina ögon än för de skador som mikroplasten kan ställa till med..
-
BByggsnyggen svarade i tråden Bevattningsförbud beror ofta på dåliga vattenverk.Intressant. Anade att industrin använder mycket vatten och har en känsla att här finns det möjligheter till minskning av förbrukningen...
-
RMin fru trodde det var en ny toalettborste och jag fick hejda henne i sista sekunden. Men det är alltså en Bahco hålsåg med...
-
DNej det betyder inte i klartext att jag anser att det är fel att folk som bor utanför Sveriges gränser köper något överhuvudtaget. Det...
-
Ffribygg svarade i tråden Vinglande bygge.Bättre med längre mellan väggreglarna? Jag tänker att det är fördelaktigt att ha en stolpe/ väggregel under var takstol oavsett vilket...
-
Nästan alla som accepterar swish tar även betal/kreditkort. Men visst barnen som säljer för klassen eller förening i kvarteret tar bara... -
DDilato svarade i tråden Stålborste till röjsåg för att rensa ogräs.Det sprider mikroplast i stora mängder. Ståltråden rostar bort och försvinner.
-
Fairlane svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Nej det betyder inte i klartext att jag anser att det är fel att folk som bor utanför Sveriges gränser köper något överhuvudtaget. Det... -
DNej , jag upplever inte att det släpper några trådar. Iaf inte märkbart , plockar aldrig några ur varken skor eller kläder. Du kan med...
-
SJa, 2 cm är mer än den godkända toleransen för hur en golvbrunn ska sitta, så det är nog bara att bila bort runt den och göra om.