Senaste aktiviteten
-
HHundliv i Näsåker svarade i tråden Lada till garage.Spontan tanke är att jag definitivt skulle behålla långsidesexteriören som den är, även om vissa dörrar och fönster måste sättas igen...
-
Vrana svarade i tråden Traditionell fasad, svår planlösning....Kan man inte ha fler fönster fast symmetriskt? Jag fattar att det är en budget som ju behöver hållas och fönster kostar men om mycket av... -
nikasp svarade i tråden Kakla trappa i dansk sjösten.Också nyfiken! -
Hej! Hur gjorde ni till slutet? Vi vill också klä om entretrappan som är i sjösten men vi vet inte hur. 🤔 -
HHeaquist svarade i tråden Vattenanalys egen brunn - lukt av kemiskt lösningsmedel?.Nä, inga andra filter utan vi har ett kolfilter som vi byter ca 1 g/månad. Vi har en utkastare utomhus som inte passerar filtret men vi...
-
nikasp svarade i tråden Renovering sjöstenstrappa.@Simon1885 Gjorfe ni något åt trappan? Verkar som att Duracoat kanske kan vara något. Dock ganska dyrt då vi har tre såna trappor och... -
GHär tror jag att vi köpte: https://www.leifarvidsson.se/beslag/fix-fonsterbromsar Det finns några olika varianter (längd, fäste, ev...
-
Jjohn.h svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Ska också prova, läste att det går tillbaka efter ett tag om firmware är uppdaterad tyvärr men hoppas det funkar.
-
JJag installerade 2.3.12.11 från apkpure och nu har jag vändningarna igen. Johan Belfrage visar i intervjun att det inte spelar roll hur...
-
SSune i Blekinge svarade i tråden Hur kan Nordsjö färg vara så dyrt?.För tillfället går det att jämföra priset i Norge och Sverige och prisskillnaden är oförsvarbar tror absolut på kartell
-
JTryck ner den sista biten på avloppsröret i anslutningen(den med vinkeln på)för om du tittar på avloppet nu så ser du att vattennivån i...
-
Äärtskott svarade i tråden Hej, en spanjolett har gått sönder vill köpa, var?.Här tror jag att vi köpte: https://www.leifarvidsson.se/beslag/fix-fonsterbromsar Det finns några olika varianter (längd, fäste, ev...
-
Ffribygg gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Det tror inte jag heller att de tänkte. De tänkte sig nog en villa per fastighet, så varken flerbostadshus eller flera huvudbyggnader...
-
FredrikR svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.18V/230V fläkt på väg ut på marknaden. -
Rroke svarade i tråden Vinglande bygge.Korsade hålband skruvade i varje stolpe styvar upp på ett bra sätt.
-
FTycker de ser relativt väl dimensionerade ut för att passa i området. Det är ju inte direkt några höghus. Sen vill ju så klart grannarna...
-
CConqvist svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Marknadens prissättning av el är beviset för att marknaden inte fungerar väl. Sen kan man argumentera kring varför det är så, men det...
-
Ggeminga svarade i tråden Hej, en spanjolett har gått sönder vill köpa, var?.Ja, det är dörrbroms...
-
13th Marine svarade i tråden Wifi till gården?.Ah, då förstår jag. Tror inte det är aktuellt här idag, men då blir vi mest hyresvärdar åt den som driver ridskolan. -
Ffribygg svarade i tråden Timra stuga av nysågat virke?.Timmer går bäst att bearbeta otorkat, själv skulle jag i möjligaste mån välja vinteravverkat.
-
SSune i Blekinge svarade i tråden Konstant stopp i avloppet i nytt kök.Är det källare?
-
Demmpa svarade i tråden Eluttag - vad gör jag för fel?.Titta ordentligt på bilderna igen. Den enda gulgröna ledare som sitter ihop med neutralledaren sitter redan på "mittersta stiftet". -
JJohanna.bodin svarade i tråden Konstant stopp i avloppet i nytt kök.Vattenlåset tror jag inte alls på. Det har jag kollat flera gånger. Helt rent! Huset är från 1949, jag tror inte hantverkarna bytte ut...
-
HHur många minuters oavbruten rengöring ger Roborock Qrevo Edge på en full laddning? C) 180 minuter Vad skulle du göra med den extra...
-
JOm alla plaströren under vasken är rensade och rena så är det stopp under golvet. Kluckar det också ibland när det väl rinner? Inte så...
-
JHar du tagit isär och rensat de smala rören? Jag har samma vattenlås från Ikea och det som händer med mitt, vilket aldrig hänt i något...