Fyllnadsmassor
-
R6d
Fyllnadsmassor sökes, igen (Jönköping)
Ronnie60: Vanliga jord/sandmassor. Kan fixa en bild imorgon. -
C11d
Fyllnadsmassor sökes/mottages tacksamt - Karlsborg
Camilla Eriksson2: Vi söker fyllnadsmassor till vår tomt med nybyggt hus i Karlsborg. Lättillgängligt för lastbil. -
K11d
Fyllnadsmassor Eskilstuna
Kmarcusandersson: Vi behöver fyllnadsmassor till tomten, skriv gärna om du vill bli av med det! Vi finns i Eskilstuna /Marcus -
-
D
-
16d
ca. 20 lass fyllnadsmassor bortskänkes norra Stockholm
Kuroryu: Vi har sprängt på vår tomt och har 20 lass eller 350 ton av bra material bestående av sten/bergmassor att bli av med. Hojta till om någon behöver så får ni gärna komma och hämta så mycket ni behöver. Säg till om ni har några frågor. -
-
-
J19d
fyllnadsmassor bortskänkes i Uppsala
JETH: Hej jag har nog redan lovat bort allt, men hör av mig om det blir ändring. -
S21d
Fyllnadsmassor bortskänkes i Stockholm
sannanicklasson: så mycket som ni har i såfall. Vi bor i Saltsjö-boo, är jorden miljötestad? -
S21d
Fyllnadsmassor stockholm
sannanicklasson: Söker efter fyllnadsmassor till vår tomt i saltsjö-boo, nacka. Skulle iaf behöva 6-8 lass. Tack sanna -
E23d
Fyllnadsmassor Örebro
elinpahlson: Hej! Vi behöver fyllnadsmassor till ett nybygge strax norr om stan, skriv gärna om du har massor eller tips om var man kan få tag på! -
D
-
G
-
6 May
Fyllnadsmassor, natursten och marksten/kantsten bortskänkes i Enskede
mattisx: Följande finnes i Enskede, skänkes mot bortforsling. Skicka privat meddelande för adress. Ca 6-8 ton fyllnadsmassor (primärt jord, men också en del lera och små mängder grus). En hel del natursten. Marksten och kantsten i olika typer och storlekar. Majoriteten är hela men smutsiga. [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] -
J
-
J
-
K25 Apr
Kan man ta bort naturlig damm?
Kapsyl: Den ser anlagd ut men det betyder ju inte att det inte finns ett källsprång någonstans i den. Jag hade nog tömt den med en dränkbar pump för att se hu jag kunde gå vidare. Finns det något lägre liggande dike i närheten eller en yta dit du kan skicka vattnet utan att spola bort en massa markmaterial? -
R24 Apr
Fyllnadsmassor skänkes i borås
robertele: Jord och stenar, 2-3 flak! Blir helst av med allt på en gång. Bra framkomlighet för lastbil med kran -
M23 Apr
Äng gräsmatta
Markarbetaren: Ibland behövs ytdränering, öka fallet på ytan osv. för att bli av med regnvatten. Att blanda i sand i översta lagret jord kan också fungera. -
15 Apr
Matjord/fyllnadsmassor bortskänkes, Ängelholm
Camilla Söderström: Ca 3 ton matjord med en del sten i bortskänkes! Bor i Ängelholm -
G13 Apr
Fyllningsmassa för en liten damm sökes - Uppsala
Genomklok: Vi var i samma läge för ett par år sedan. Ett staket löste problemet, men då ville vi gärna ha en damm i allmänhet och såg det som en temporär lösning under småbarnstiden. -
7 Apr
Makadam påskafton
G-83: I Helsingborg har Hornbach 4-16 i lösvikt. Jag vet inte var ditt närmsta ligger och om det funkar med 4-16 istället för 8-16. Om det är samma sortiment på samtliga hornbach ska jag också låt vara osagt. -
I3 Apr
Schacktmassor bortskänkes utanför Helsingborg
IdaMariaAlm: Schaktmassor bortskänkes, ca 25 lass med lastbil, från åkermark/betesmark.cFinns utanför Helsingborg -
21 Mar
Fyllnadsmassor mottages
Bykr89: Hej! Är i behov av fyllnadsmassor till min villatomt. Mottages i Almunge utanför Uppsala, finns lätt åtkomt med lastbil att tippa samt plats att vända på. Dra ett meddelande här om det finns, tack! :) /Kristoffer -
14 Mar
Fyllnadsmaterial skänkes Dalby
Rallysnoppen: Hej! Vi har 25-30 kbm fyllnadsmassor från ett halvt tegelhus som vi vill bli av med. Består av tegel Finns i Dalby utanför Lund [bild] [bild] #fyllnadsmassa #fyllnadsmassor #dalby #schaktmassor #skänkes #tegel #fyllnadsmaterial -
A
-
P27 Feb
Fyllnadsmassor tas emot! Knivsta
paivimaria: Behöver fylla tomten med ca 20 lass fyllnadsmassa. Tomten finns i Lagga, knivsta, lätt att ta sig med lastbil. Sms gärna 0763282058/ Päivi -
X
-
P15 Feb
Schaktmassor bortskänkes
PuyaA: Hej! Har ca 4 last (ca 16 ton per last) moräna schaktmassor i Sollentuna som jag kan transportera gratis inom Stockholm. Så om du vill ha så är det bara att höra av sig.
Laddar...