Senaste aktiviteten
-
PBlev en liten altan vid trappnosen. Den framför bastun är vänd söderut (dammen är i norr) och uterummet har så högt satta fönster att...
-
AAlla varor och tjänster är inte likvärdiga och jämförbara. Jag är personligen en varm förespråkare av marknadskrafter i nästan alla...
-
GHej, hittade den här tråden och har samma behov - hur gick det? Vill du dela med dig av resultatet?
-
SSune i Blekinge svarade i tråden Konstant stopp i avloppet i nytt kök.Hur gammalt är resten av huset? Hur mycket av avloppet gjordes om när ni bytte kök? Tänkte om någon satt ett antal nya böjar till...
-
pacman42 svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Marknaden skulle fungera jättebra om det var billigt att lagra energi i stora mängder. Nu är det inte det och det skappar problemen... -
GBehöver en nätdörr under sommaren för att kunna ha öppet utan att vår katt ( som snart flyttar in) kan ta sig ut. Vill inte ha den året...
-
EEld svarade i tråden Putsen på fasaden har lossnat längst ner, varför?.Om man ska vara noga så fäster inte putsen på plasten över huvud taget. Nedersta biten av putsen sitter ju bara fast i putsen ovanför...
-
UUrsidae svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Tja om man gubbakör runt i el-läge och stampar på så så blir den där halva sekunden innan grejer startar och växlar ner rätt...
-
DKan dock tycka att det är lite komiskt hur exploatören tvingas krångla till det för att behålla grannens servitutsväg (den som sneddar...
-
UUlfgeg gillade Fidelioxs inlägg i tråden Nytt energibidrag från 1 september - du kan få upp till 60 000 kronor.Varför inte stöd för luftvärmepump. Borde ju vara lösningen som ger best bang for the buck om man har direktverkande el t ex?
-
YYuGi svarade i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Majoritet och majoritet… Nu är ni iofs många som bor i och runt Stockholm, men det finns t ex Blåsutgatan i Göteborg och Blåsutvägen i...
-
HGaaahhh! Det har jag också, och jag får de mest speciella mail ibland när någon skrivit fel mailadress. Ett axplock: - tips om...
-
DdaVinci svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Nu har kablen till Tyskland varit bortkopplad ett antal veckor. Så då blir det ju mindre importerad snorbillig el. Och så har det väl...
-
EElroboten svarade i tråden Jämför elförbrukning."2 600 kWh, villa, 136 m², 81% mindre än genomsnittet ..." En medlem har fyllt i sin elförbrukning. Jämför din elförbrukning
-
HEn ny regering med S och Mp vid rodret kommer säkerligen göra det ännu dyrare med högre skatter, speciellt då på fossilt bränsle m.m
-
Johan Gunverth svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jag skulle nog hävda att det är tvärtom. I alla fall över axlarna. De blir bara bredare ”på mitten” med större storlekar. Effekten blir... -
DAlla varor och tjänster är inte likvärdiga och jämförbara. Jag är personligen en varm förespråkare av marknadskrafter i nästan alla...
-
DNär priset är lågt på dagtid på sommaren så importerar vi deras priser, men så mycket el blir det inte.
-
CConqvist svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Alla varor och tjänster är inte likvärdiga och jämförbara. Jag är personligen en varm förespråkare av marknadskrafter i nästan alla...
-
john68 svarade i tråden Vedtråden för oss alla som tillverkar och eldar.Fick prioritera annat men nu är det äntligen instaplat och det underlättade med att lyssna på nyheterna om de kommande elpriserna i... -
pacman42 svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.När priset är lågt på dagtid på sommaren så importerar vi deras priser, men så mycket el blir det inte. -
Dan_Johansson gillade Marlen Eskilssons inlägg i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Det är helt och hållet en resursfråga. VI är en gratis sajt och jag har ju ingen skyskrapa full av journalister, utan det är jag och... -
YYuGi gillade Marlen Eskilssons inlägg i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Det är helt och hållet en resursfråga. VI är en gratis sajt och jag har ju ingen skyskrapa full av journalister, utan det är jag och...
-
YMed risk för att tråden spårar ur… Vad man KAN göra, notera ordet KAN, är att man tar 1-2 spaklyftblock (jag kallar det fortfarande...
-
Nötegårdsgubben gillade Staffan-Ns inlägg i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Kan dock tycka att det är lite komiskt hur exploatören tvingas krångla till det för att behålla grannens servitutsväg (den som sneddar... -
BBogbygg svarade i tråden Avslutad: Vinn en Roborock Qrevo Edge.1: 180 minuter 2: Med vårt första barn precis till världen och en fästmö som går i taket av minsta partikel på golvet så skulle vi...