Senaste aktiviteten
-
pacman42 svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.och ändrade regler runt subventioneringen i Nederländerna och Tyskland som börjar slå igenom vid låga/negativa elpriser. -
Johan Gunverth svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jag har liknande men omvänt problem med fötterna, som 2 meter lång. Skor passar på längden men är 2 cm för breda över främre fotsulan... -
pacman42 svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Jag lyssnade på Helldén i radion i morse, han imponerade verkligen inte. Hans resonemang om kärnkraftens nota till kunderna var väldigt... -
FFarmarskruv38234 gillade InsidersUniteds inlägg i tråden Renovering av skrivbord i nyrenässans stil fortsättning.Slipa till trärent det som luktar, rått/muskiss som sugit in i trät blir man inte av med så lätt. Jag har sanerat en bil som hade musbo...
-
JSå långt jag kom innan jag insåg misstaget var ben och ram. Sedan ska det på ribbor som "skiva" och hylla under men de får bli med rätt...
-
AndersMalmgren svarade i tråden Ljud när taklampan tänds.Du kan byta ut led drivern till en med kvalitetskomponenter vilket kan hjälpa. -
JNytt kök. Ända från start, ca 2 månader efter att köket togs i bruk, har det vart dålig avrinning från diskhon. Kan någon se om något...
-
IInsidersUnited svarade i tråden Renovering av skrivbord i nyrenässans stil fortsättning.Slipa till trärent det som luktar, rått/muskiss som sugit in i trät blir man inte av med så lätt. Jag har sanerat en bil som hade musbo...
-
JJohanLun svarade i tråden Den stora tråden om släp.Jag besiktigade förra gången på dekra i tror jag Vallentuna, iallafall en halvtimme körtid. Pga hastigt uppkommen personalbrist (hot så...
-
Johannes W. E. Eriksson svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Miniprojekt: kapat upp och "borstat" grillspett av rostfritt plattjärn. 55 cm långa, 2 cm breda. De outsägligt smala spetten som säljs... -
Nnaikon svarade i tråden Lidl verktyg denna vecka..Sorry missade 230mm. Vad kostade Lidls då senaste gången? Är man villig att vänta månader/år för att spara någon hundralapp när samma...
-
pacman42 svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Det verkar definitivt vara den absolut största skillnaden i användarupplevelse mellan de som är nöjda och inte. Dålig noggrannhet på... -
KTack för alla olika svar, bra att få många olika tankar. Blir nog som någon skrev att jag får ta det här till nästa vår/sommar och...
-
DdaVinci svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Enkelt ordnat ifall du bara startar upp elproduktion och säljer el till försumbara priser. När tror du att du kan börja leverera?
-
NBiltemas är väl 2-3 gånger dyrare dock, men Julas skulle va ett alternativ! Tänker att användningen av en så stor slip inte är så stor...
-
RJa, då var första deadlinen passerad. Klarade vi det då? Jo men ändå hyfsat. I lördags gick flyttlasset. På fredagen var rörmokaren...
-
DdaVinci svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Tanken är att exporten sker med vinst. Annars är det ingen fördel.
-
NSer att jag var lite otydlig i min fråga, jag är alltså ute efter varianten som som har 230 Ø klinga! 125 Ø har jag redan!
-
KKromad82 svarade i tråden Bilat golv. Hur hålla nere radonet?.Förresten så har jag även förberett för en radonsug om det skulle behövas. En dräneringsslang som löper under plattan i makadamet och...
-
Fotografen svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Aktuellt klipp från SvD: Citat: "Helldén uppger också att han tycker att det är för billigt att tanka i dagsläget." "Vi vill inte se... -
CChrister Nilsson 1 gillade ElFeo2s inlägg i tråden Luftning av avlopp på taket. Kan man göra något åt lukten?.Ok, så det ska inte lukta från avluftningen? Huset byggt tidigt 1900 oklart när avloppet kopplades på
-
GGirlie svarade i tråden Avslutad: Vinn en Roborock Qrevo Edge.Svar: C Den tid jag sparar skulle nog främst bli att stressen o belastningen minskar avseende att hålla huset rent. Det skulle dels öka...
-
Ssblixten svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Svenska kraftnät och Vattenfall tjänar stora summor som används för utbyggnad av el mm. Var tror du dessa pengar skulle hämtas in annars.
-
Lexington svarade i tråden Lidl verktyg denna vecka..Biltemas är väl 2-3 gånger dyrare dock, men Julas skulle va ett alternativ! Tänker att användningen av en så stor slip inte är så stor...