M Myckling skrev:
😁Tänkte inte på det.
Inga gratisfrullar hos grossisten heller.

F fribygg skrev:
Inga gratisfrullar hos grossisten heller.
Sant. Nu är vi riktigt OT men senast jag hade elektrikern hemma på ett jobb sa han att det här gick så snabbt så det bjuder vi på. Det lär inte hända hos bilprovningen.😎

• Gilla
  • Älska
Dilato och 3 till
  • Laddar…
M Myckling skrev:
Sant. Nu är vi riktigt OT men senast jag hade elektrikern hemma på ett jobb sa han att det här gick så snabbt så det bjuder vi på. Det lär inte hända hos bilprovningen.😎
Visserligen var det efterkontroller men det har hänt mig två gånger.

• Wow
  • Gilla
Fairlane och 2 till
  • Laddar…
Fairlane
P Prodigys skrev:
Visserligen var det efterkontroller men det har hänt mig två gånger.
Jag har en kollega som lyckades med det också, men det var om han kom tillbaka samma dag.
Själv fick jag underkänt på bromsljuset på släpet och insåg snabbt att det var bilen, inte släpet, som var problemet. Åkte hem och bytte bil och fick betala igen...

Jag är lite imponerad av de som hittat besiktning för 349 kr eller liknande. Här i krokarna finns mängder med besiktningsfirmor och säker jag en tid i morgon är det lätt att hitta, på flera ställen, men de priserna är jag aldrig.

Walle85
Jag fick betala 599 kr förra veckan här i Stockholm, men det var med en 100 kr rabattkod applicerad.
Lyckades för övrigt ta mig igenom besiktningen med ett positionsljus som glappade och inte ville lysa under besiktningen. Misstänker att det egentligen måste fungera för att inte få en anmärkning? Men nu har man två år på sig att hitta felet iaf.

J
Jag besiktigade förra gången på dekra i tror jag Vallentuna, iallafall en halvtimme körtid. Pga hastigt uppkommen personalbrist (hot så han fick stänga) blev det bomkörning. Ok när sånt händer. Fick lägga arbetstid nästa dag åxå och åka igen. Jag tyckte Dekra kunde ge mig rabatt, men icke.

Patrik440
Samuel Hopstadius Samuel Hopstadius skrev:
Byt till en kvalitetshandske i gjutjärn så slipper du byta fler gånger :)
Det blev enklast med en likadan handske som jag hade.

De gjutna handskar jag kikade på hade rund infästning å någon annan hade knasig hålbild.

Rosa tyckte allt den gamla handsken såg skaplig ut ändå.
20260810_193946.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Det tog en stund att hitta rätt hylsa tydligen.. 🙄
20260810_195819.jpg
Skapa konto

I eftermiddags blev det till att åka å visa upp kulhandsken och för 199:- fick jag ett papper där det stod att jag var välkommen tillbaka om två år.
20260810_201815.jpg
Skapa konto

Redigerat:
  • Gilla
galento och 4 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.