Senaste aktiviteten
-
GGoran0 svarade i tråden Tujahäckar brandfara?.Det är säkert en brandrisk. Om du sedan ställer en gasolgrill vid varje hus och en elbil på uppfarten så har du ett brandförlopp som det...
-
Dan_Johansson skrattade åt Baba_yagas inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Sonen till mamman., Vad är en sosse Mamman svarar....... En som vill ha allt du äger och har, förutom ditt JOBB!!!!!!!! Finns bara ett... -
FFarmarskruv38234 svarade i tråden Renovering av skrivbord i nyrenässans stil fortsättning.Bild av framsidan och baksidan samt av ett ben:
-
TTidsvampyren gillade Dilatos inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Gör det? Var i fördragen står det att vi måste dela med oss av något ett enskilt land producerar eller innehar?
-
TTaxture svarade i tråden Lidl verktyg denna vecka..Även jula……...
-
TDet tjatas då hela tiden om elpriset.... Inte vet jag men för mig är det då inte spotpriset på el som gör räkningen hög i alla fall...
-
TTidsvampyren gillade Ganeschas inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.EU medlemskapet är inte alltid guld och gröna skogar
-
TTaxture svarade i tråden Lidl verktyg denna vecka..https://www.biltema.se/verktyg/elverktyg/vinkelslipar/vinkelslip-agd-230-2000063533 Biltema har ju 230mm dom med…….
-
TTidsvampyren gillade GlennBs inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Om sverige sålde vår producerade el inom landet för produktionspris (vilket inkluderar drift, underhåll, utbyggnad osv såklart) och sen...
-
TTidsvampyren gillade Friggebod.nets inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Vi ser fortfarande resultatet av Socialdemokraternas och Miljöpartiets politik, att tvinga stängning av fyra kärnkraftsreaktorer...
-
FFarmarskruv38234 svarade i tråden Renovering av skrivbord i nyrenässans stil fortsättning.Bild av skrivbordsstommens insida FÖRE tvättning:
-
TTidsvampyren gillade Baba_yagas inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Sonen till mamman., Vad är en sosse Mamman svarar....... En som vill ha allt du äger och har, förutom ditt JOBB!!!!!!!! Finns bara ett...
-
GGoran0 svarade i tråden Förbättra vattentrycket vid bevattning.Skaffa en ibctank som du fyller med regnvatten eller från er gemensamma vattenanläggning, eller från er egna grävda brunn. Koppla en...
-
Känns onödigt att köra på kolfilter när jag ändå ska ta upp golvet/plattan för avloppet. Golvet är idag spån+cellplast men kommer gjuta... -
Fotografen svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Jag funderar på om inte el ska vara "too cheap to meter"? Sätt en flatrate, med nätavgifterna som nämndes är väl det nästan gjort... -
FFarmarskruv38234 skapade tråden Renovering av skrivbord i nyrenässans stil fortsättning i forumet Möbelsnickeri.Hej! I våras gjorde jag en tråd om då jag ville få hjälp med att tidsbestämma ett skrivbord. Jag höll även på då just med att renovera...
-
BNågonstans hamnar ju trådarna (eller järnfilspånet) i och med slitaget men jag upplevde inte att jag hittade synliga trådar iaf. I mitt...
-
TTidsvampyren gillade Fidelioxs inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Har gott om ved så om priset går över 5kr/kwh på månadsbasis är det värt att tutta fyr.
-
TTidsvampyren gillade Ganeschas inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.En ny regering med S och Mp vid rodret kommer säkerligen göra det ännu dyrare med högre skatter, speciellt då på fossilt bränsle m.m
-
VVasken svarade i tråden Fjädrar car in garageport.Oj, bra! Har letat överallt. Tack!
-
pacman42 svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..STOP-featuren har inte jag, men den hade jag gärna haft då den lätt trycks in av grenar. -
TVad äter du för bröd egentligen? Mitt brukar ju alltid bli tvärhårt. Speciellt om det är sånt bröd man köper som bake-up, de där...
-
KKromad82 svarade i tråden Bilat golv. Hur hålla nere radonet?.Ja. Jag hade ~1200 bq/m3 i källaren för en vecka sen. Mellan 190-450 på bostadsplanen. Har gjutit igen golven nu. Igår faktiskt. Är ännu...
-
VCrawford porten har haft sådana tidigare vet ej om de har sådana nu.
-
VÄr det inget du eller/och tillsammans med nån kompis kan byta? annars nån smed/montagefirma el. dylikt. https://skillab.se/sv/s?q=Car-in