Senaste aktiviteten
-
STror det sitter i verktyget faktiskt,
-
SSalK svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.Det vore inte bra för då riskerar man ju att sabba batterierna när man sätter dem i tex ett Ryobi-verktyg där skyddet sitter i...
-
Ffribygg svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Om du tänker ansluta nått avlopp på diskbänken tänker jag att det vore klokt att kolla hur det går till/ om det är möjligt innan du går...
-
KKVS630 svarade i tråden Spräcka berg med snigeldynamit.Finns nog en hel del på deras hemsida från mitt jobb, här är några bilder.
-
BOm sabotage misstänks så får man ju ha någon form av bevis för det. Har det anförts av försvaret?
-
JJFrisk svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Råkade köpa en pizzaugn, något jag funderat länge på och lite beredskapssyfte, bra att kunna laga mat med ved. Så även om det inte alls...
-
FMan kan väl helt enkelt svara generellt? Då svarar man helt enkelt att man inte har en ledande befattning i Swedbank (men bara om man...
-
Mikael_L svarade i tråden Den stora öltråden!.Ooops, 50 spänn för 44 cl, ja då lär man ju kräva att den är bra! Å andra sidan, så är det billigare än en "stor stark", troligen... -
MMickeMörkö svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Kollade aldrig saldot. Synd, VAR är en stabilare och säkrare lösning.
-
PPin svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Då kan de köra 50 km/h i 5-6 timmar och sedan ladda på matrasten.
-
TFinns massor av lösa drivare på marknaden. Du får leta efter en med samma spec.
-
Kkarlmb svarade i tråden Bygghissolyckan i Sundbyberg.Om sabotage misstänks så får man ju ha någon form av bevis för det. Har det anförts av försvaret?
-
mexitegel svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Nej, det klarar OCR:en helt själv 😂. -
BBila bort, gör om.
-
Kkarlmb svarade i tråden Bygghissolyckan i Sundbyberg.Det borde inte vara möjligt att skylla på varann i fall som detta. I min värld är det enkelt, de som gör fel är ansvariga, deras chef...
-
BHela utan behöver slipas eller behandlas med saltsyra för att få bort det som kallas cementhud, annars kommer inte nästa skikt att fästa...
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Min gissning 30 +- 5 där Enyaq är sämst.
-
PMercedes VLE 300 borde vara en schysst taxi
-
KDå är du och åklagaren överens. Nu behöver ni bara övertyga rätten också.
-
KVa då inte bevisa? Det saknades skruvförband mellan 2 sektioner! Någon har inte läst monteringsanvisning! Den här bilden skulle suttit i...
-
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Hur menar du ändras?
-
mexitegel svarade i tråden Hur dölja fiberdosan?.Ja -
Har det tagit dig till nu att inse att jag är en oproportionerligt positiv person för att ha startat en sån här tråd? 😇 -
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Har du helt missat att flera kkv står avställda?
-
Ffribygg svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Bila bort, gör om.
-
mexitegel svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Hela utan behöver slipas eller behandlas med saltsyra för att få bort det som kallas cementhud, annars kommer inte nästa skikt att fästa...