I kvällssolen så avnjöts denna. Riktigt bra, fin beska och fruktig. Välgjord.
Ooops, 50 spänn för 44 cl, ja då lär man ju kräva att den är bra!
Å andra sidan, så är det billigare än en "stor stark", troligen falcon eller spendrups, på krogen.
Så egentligen ska jag inte hänga upp mig på priset (i alla fall vid denna nivån).