Senaste aktiviteten
-
NyKarin gillade BirgitSs inlägg i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Ja, konstigt att vissa män blir så provocerade av att man talar om för dem att det pågår en klimatförändring orsakad av människor, och... -
13th Marine svarade i tråden Humorhörnan .... -
mexitegel svarade i tråden Tips på hur fästa slangvinda i stående träpanel.Jag har satt en extra träbit mellan lockbrädorna. Perfektionisten gerar över och underkant 12 grader så vatten inte blir stående på... -
BBitterhetsakademin svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Gudmund Hentze var en produktiv illustratör men kom att falla i glömska delvis på grund av sin politiska åskådning som övertygad...
-
OOfferta slår till igen.
-
MOm jag minns rätt så är väl skjuvningshållfastheten lite mer än hälften av draghållfastheten? Men ja, jag hade också lagt till material...
-
JVad blir finare med det? Enligt mig ser det hemskt ut. En tapet har inget att göra på en list. Att det ofta görs det är jag medveten om...
-
MMan får ju ha förståelse för att om någons jobb är att "gräva" var nog inte "kommunikatör" det andra förslaget från studievägledaren...
-
MDet börjar bli allmän psykos av det här med parkslide
-
NNitrams skapade tråden Tips på hur fästa slangvinda i stående träpanel i forumet Byggmaterial & Byggteknik.Hej! Ska fästa en slangvinda på garageväggen. Problemet är att fästets hål i mitt fall inte riktigt taktar med över och underbrädornas...
-
ZZodde svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Storleken på betalningar har inget med det hela att göra. Varför skulle en bank inte klara av det menar du? Tror kanske du menar...
-
Isakare svarade i tråden Vad blir det för mat?.Pytt i panna på bla oxfile och nyplockade kantareller. -
Kkeckepro gillade Mickebandsågs inlägg i tråden FESTOOL HKC 55 med skena eller alternativ till denne?.Vill även tillägga att jag inte kört bosch handklinga så den kan jag inte uttala mig om, men sågdjupet på HKC med fsk 420 har inte...
-
AvsAnnelie svarade i tråden Elledningar bakom betong.Skuven som ska i är inte alltför lång så tror jag ger det ett försök och borrar cm för cm typ och hoppas det går bra. Känner efter så... -
PJag fick en offert på tvätt och målning av vår ordinära 80-tals villa idag... 570 timmar.... 🤪
-
AvsAnnelie svarade i tråden Elledningar bakom betong.Tack för att du tog dig tid att förklara det, dessutom på ett pedagogiskt sätt. Toppen! -
mexitegel svarade i tråden Hur koppla LK Värmerör till UNI-fördelare.Nej, de med grå ring passar universalrören. Till värmerör ska du använda de med röd plastring. Presspex PV Tex rsk 243 55 09... -
SSaelen svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Theodor Kittelsen
-
Paooo svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.Svar: 40% Min perfekta grillkväll är en kväll då grillkolen inte tar slut och man slipper höra klagomål när glöden inte är perfekt. En... -
SSaelen svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Jodå, det är allt från senaste lönebesked, transaktionshistorik 18 månader bakåt mm mm. Det ska de fullständigt skita i... För att...