Senaste aktiviteten
-
Tteuvo tainio gillade Workingclassheros inlägg i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.NU vet jag inte var i byggprocessen ni är. Men det jag ser är så dåligt gjort så jag baxnar. Jag tror inte TS ska prata mer med...
-
Workingclasshero skrattade åt Farstatjej90s inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Flytta den typ tio cm så det inte märks och hoppas att det var viktigt att den stod rätt. -
Workingclasshero skrattade åt Davidbagares inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Dra upp en likadan lina längs med deras, sä kanske de frågar ”Ska du också….” -
STänk på att sträva det ordentligt
-
Workingclasshero gillade Bästerortarns inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Skaffa lite ryggrad och fråga? Så läskigt kan det inte vara att ställa en fråga. EDIT: insåg att det var lite väl kategoriskt och kort... -
SSimonstahl svarade i tråden En lämplig robot till mina gräsmattor..Oroa dig inte , de flesta robotar klarar av det enkelt.
-
snaggletooth svarade i tråden En lämplig robot till mina gräsmattor..På vilket sätt skulle det vara ett problem tänker du? -
Workingclasshero gillade Magnus E Ks inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Intressant, kände inte till detta och har brutit mot det ganska ofta. Gäller det även om motorn är avslagen? Om batteriet är tomt? Om... -
Workingclasshero skrattade åt Magnus E Ks inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Bränslemoped bullrar ju och släpper ut stinkande avgaser. Borde förbjudas helt istället nu när det finns alternativ. -
Farstatjej90 svarade i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.Offerta slår till igen. -
stinajohansson svarade i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.Via en sajt, som jag hört av mig till. De gav såklart ett gott första intryck vid möte på plats och hade bra recensioner. -
stinajohansson gillade teuvo tainios inlägg i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.Hej, de får nog ihop det med improviserade åtgärder, tyvärr så är chefen nöjd och t.o.m tycker att de har gjort ett fullvärdigt arbete... -
K1. Troligen inte. 2. Öst väst ger lägre mängd energi, men ger å andra sidan när elpriserna är högre. 3. Stora standardpaneler...
-
stinajohansson svarade i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.Jomen det ska vara vara cirka en dags arbete kvar tror de. Innertak och karmar kring fönster osv. Jag tycker det är ett jättebra förslag... -
HMeloner...
-
DdaVinci svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Alt A) inte effektiviserat. Går knappt runt vid maxade avgifter. Alt B) effektiviserat. Får ut ok vinst vid maxade avgifter.
-
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Vilket har mkt lite med effektivisering att göra.
-
Alltgår svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Bilat och förberett för stämpning. Ska bli badrum där borta där damsugaren står. Hjärteväggen ingjuten nedtill sen '64 = sunkig doft i... -
Hep svarade i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Jag fiskar inget. Du ville ha exempel på förolämpning och fick det. Jag kan fler, men jag tror inte det behövs. -
KBytt bank. Får direkt låna amorteringsfritt på mitt hus, som nästan är betalt. Pensionär med segelbåt på Vänern. Nu 19:e säsongen...
-
KSer inte ut som nån sänkning alls. Snarare höjning.
-
KNja, att byta bank är inte så jäkla enkelt. Har av ett visst skäl öppnat konton i två andra banker. Vi pratar förstås om hysterin med...
-
DdaVinci svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Inte kan väl det offentliga vara så odugliga? Nu förolämpar du alla som är positiv till det offentliga.
-
Xxxargs svarade i tråden Ansluta ac slang genom fasad?.Om man har prova båda varianter som jag - först portabel AC under många år (och jag vet inte hur jag skulle ha klarat mig utan denna...
-
KSen räntorna gick upp så är det enda man hört att man ska byta bank. Det är superenkelt nu för tiden. Vi har nog haft tre olika banker...
-
CSkulle dra fast en grej i skruvstädet, då sprack det ☹️ Jäkla skräp de sålde på Biltema för 30 år sen.