Senaste aktiviteten
-
DdaVinci svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Nja, det offentliga reglerar hur mycket nätägarna får ta ut i avgifter.
-
WHär ser du vad jag har köpt. Tillkommer lådfronter och en bänkskiva. Och eventuellt täcksidor. //AA
-
SLyft förrådstak 40cm. Tigersåg, cirkelsåg, yxa, hammare, stämp, domkraft, spikpicka tumstock, koben, fogsvans och lite annat...
-
KHär blir det en tråkig köttfärssås på muurika men smakar så mycket bättre på muurikan än i pannan 😜
-
SBytt alla stavarna på trappstegen till husvagnen. Får räcka för idag, det är trots allt midsommardagen.
-
NJag kommer nog aldrig riktigt förstå sånt här resonemang. "Jag äger därför kan jag". Dvs, kör på och skit i andra. Ingen diskussion...
-
KTrädgården producerar gurkor snabbare än vi kan äta dem så idag blev det gurksallad gånger två tillsammans med karré 🥒🥒🥒
-
KGrillade lammracks, getostcreme, sparris, potatishalvor, zucchini, tomatsallad. Mmmm.
-
Ffribygg svarade i tråden Träaltan på stenpir.Bygg däcket på hjul så du kan dra det FRÅN stranden vid storm eller isvinter
-
Matti_75 svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Tänk på att sträva det ordentligt -
KVar vill de stå då? Klassiska taxi-stolpen är ett minne blott (ok, den finns men det är inte där de flesta körningar fås). Folk bokar...
-
Ssaiter svarade i tråden Ställa tvättmaskin och tumlare på IKEA Överskåp?.Här ser du vad jag har köpt. Tillkommer lådfronter och en bänkskiva. Och eventuellt täcksidor. //AA
-
Eelmont svarade i tråden Elledningar bakom betong.Är det en betongvägg så går ledningarna rakt upp/ner, man drar inte ledningar i sidled för då är risken att betongen rycker loss rören...
-
NDu får väl fråga. Vi har inte en aning om vad de tänker göra och således kan vi inte komma med någon vettig input
-
NNamnethär gillade Bästerortarns inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Skaffa lite ryggrad och fråga? Så läskigt kan det inte vara att ställa en fråga. EDIT: insåg att det var lite väl kategoriskt och kort...
-
KSå det handlar inte om dem SJUKA "ramar som satts för fakturering" då?
-
Workingclasshero svarade i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.NU vet jag inte var i byggprocessen ni är. Men det jag ser är så dåligt gjort så jag baxnar. Jag tror inte TS ska prata mer med... -
13th Marine gillade Fairlanes inlägg i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Du får ifrågasätta hur mycket du vill, men du får också acceptera att du får mothugg när du påstår att jorden är platt... För övrigt... -
Pptlf svarade i tråden Hur gör man om bergvärmehålet läcker vatten ?.Ett typ sånt där har sen jag borrade för 20 år men tror att det bara var lossa locket lite o stoppa ned en PEM slang i 3e hålet och sen...