Senaste aktiviteten
-
HVi har precis brutit upp golvet i ett av sovrummen i källarplan (suterräng). Verkar vara uppreglat med tjära/asfalt(?) längst ner, en...
-
NNissegandhi svarade i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.Det där är inte ok, när man gör en plintgrund är det självklart att plintarna sitter på rätt plats och i rätt höjd. Det där är det någon...
-
IDå så mycket som är alldeles för dåligt gjort har jag mycket svårt för att kunna tro att "Din" firma ens vet om hur man ska göra rätt...
-
FFeedde svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Det får diffa +-2mm innom 3 m DVS totalt max mellan högsta och lägsta punkt 4mm
-
DAlla ovan påståenden tacklar inte faktumet: Om golvet redan är öppnat ner till krypgrunden. Varför då inte dra nya rör ner till denna...
-
IDenna gjutning är helt misslyckad och det beror på företagets/arbetarmas brist på kompetens. Att betongbilen kom sent ska inte behöva...
-
Alfredo svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Jag tycker i alla fall absolut det. -
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Om man tycker 18% är vanligt så helt rätt.
-
SSthlm_ gillade Thomas_Blekinges inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Vem behöver fiber idag?
-
Hhandover svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Såga bort . För om gör rätt.
-
Alfredo svarade i tråden Får inte tillbaka låskolven.Om nu dörren går att öppna… -
JSkvallerrör från utrymmet innanför (och ovanför) plåtlocket precis under KV, VV & VVC rören.
-
AAnlax gillade Fidelioxs inlägg i tråden Frugan och svärfar satte taklister. Går det att rädda detta?.Ja sådana lister är 5 nivån i helvetet att gera. Akrylfog blev min bästa vän tillslut samt listjiggen som finns i byggahus butiken.
-
TDet är inte papaya, det är mammaya 😂
-
AndersMalmgren svarade i tråden Min hobby, Actionfigurer.Jag har betalat 30k för en custom William D-fence Foster från Falling down :) men den kommer bli episk när den är klar. -
TPrecis så lyckades jag komma åt, dock fanns det ett knapphåls stort hål i packningen ,som jag satte en knappnål i som jag hade knipsatt...
-
Alfredo svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Ja nästan var femte alltså. Med andra ord stämmer detta helt. -
FDet är äpplen och päron. Rör som är kända för sin begränsade hållbarhet konta rör som är kända för sin nästan obegränsade hållbarhet.
-
Rabbithole svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Det rimliga är väl att kolla på vad statistiken säger i de fall där investeringsbeslutet tas.