Vi har precis brutit upp golvet i ett av sovrummen i källarplan (suterräng). Verkar vara uppreglat med tjära/asfalt(?) längst ner, en svart papp, sedan isolering. Verkar torrt men vi känner en ”rökig doft” som vi tror kommer från nedersta lagret.

Nu är frågan vad gör vi?!
- bara ta bort allt och börja om?
- öka ventilationen i rummen så det inte luktar?
- något annat?

Huset är byggt 1964. Att man ser avlopp och vatten är för att det står ett handfat i sovrummen.

Tack på förhand 🙏

/Hanna
 
  • IMG_2948.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.